Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relacje interpersonalne między przywódcą edukacyjnym a społecznością szkolną

Autorzy:
Urbańska, Joanna (nauczyciel)
Tytuł pełny:
Relacje interpersonalne między przywódcą edukacyjnym a społecznością szkolną / Joanna Urbańska
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Zmiany w życiu współczesnych ludzi i ich konteksty, s. 254-263
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Dyrektorzy szkół
Szkolnictwo
Zarządzanie oświatą
Przywództwo
Zarządzanie i marketing
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01789caa#a2200313#i#4500
001 3222800822427
003 OLSZT 005
005 20240404200042.3
008 170429s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Urbańska, Joanna %c (nauczyciel).
245 1 0 %a Relacje interpersonalne między przywódcą edukacyjnym a społecznością szkolną / %c Joanna Urbańska.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule zaprezentowano, na podstawie literatury oraz doświadczenia zawodowego, relacje interpersonalne zachodzące pomiędzy dyrektorem szkoły jako przywódcą a społecznością szkolną. Przedstawiono różne style przywództwa, koncentrując się głównie na podejściu demokratycznym (praca zespołowa, wspólne podejmowanie inicjatyw, zaangażowanie podmiotów społeczności szkolnej w działaniach szkoły).
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Dyrektorzy szkół
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Zarządzanie oświatą
650 9 %a Przywództwo
658 %a Zarządzanie i marketing
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Zmiany w życiu współczesnych ludzi i ich konteksty, %g s. 254-263 %w xx003750804 %w (NUKAT)vtls003750804 %z ISBN 9788380851702
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800822427 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule zaprezentowano, na podstawie literatury oraz doświadczenia zawodowego, relacje interpersonalne zachodzące pomiędzy dyrektorem szkoły jako przywódcą a społecznością szkolną. Przedstawiono różne style przywództwa, koncentrując się głównie na podejściu demokratycznym (praca zespołowa, wspólne podejmowanie inicjatyw, zaangażowanie podmiotów społeczności szkolnej w działaniach szkoły).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz