Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Plakat jako tekst kultury w szkolnej edukacji filmowej

Autorzy:
Budzik, Justyna (kulturoznawstwo)
Tytuł pełny:
Plakat jako tekst kultury w szkolnej edukacji filmowej / Justyna Hanna Budzik
Szukaj w:
Język Polski w Liceum. - 2016/2017, nr 2, s. 84-99
Uwagi:
Bibliogr., netogr
Temat:
Grafika polska
Plakat filmowy
Edukacja filmowa
Metody nauczania
Szkoły ponadgimnazjalne
Historia
Kultura i sztuka
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01891caa#a2200277#i#4500
001 3222800823097
003 OLSZT 005
005 20240125114202.5
008 170512s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Budzik, Justyna %c (kulturoznawstwo).
245 1 0 %a Plakat jako tekst kultury w szkolnej edukacji filmowej / %c Justyna Hanna Budzik.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Artykuł składa się z czterech części:<br>I. Plakat filmowy: reklama, metafora, sztuka (definicja i ogólne uwagi dotyczące plakatów filmowych).<br>II. Plakat w teorii i praktyce analizy filmów (uzasadnienie edukacyjnego wykorzystania plakatu jako paratekstu filmu oraz narzędzia analizy kontekstowej.<br>III. <i>Birdman</i>, czyli oczekiwane pożytki z uważnego patrzenia (propozycje ćwiczeń analitycznych wraz z notatkami z uczniowskch obserwacji, poczynionych na podstawie spotkań z uczniami szkół ponadgimnazjalnych oraz studentami).<br>IV. Możliwe kontynuacje analizy plakatu.
650 9 %a Grafika polska
650 9 %a Plakat filmowy
650 9 %a Edukacja filmowa
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Szkoły ponadgimnazjalne
658 %a Historia
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Język Polski w Liceum. - %w (OLSZT 005)3222400294490 %g 2016/2017, nr 2, s. 84-99 %x 1642-8757
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800823097 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł składa się z czterech części:
I. Plakat filmowy: reklama, metafora, sztuka (definicja i ogólne uwagi dotyczące plakatów filmowych).
II. Plakat w teorii i praktyce analizy filmów (uzasadnienie edukacyjnego wykorzystania plakatu jako paratekstu filmu oraz narzędzia analizy kontekstowej.
III. Birdman, czyli oczekiwane pożytki z uważnego patrzenia (propozycje ćwiczeń analitycznych wraz z notatkami z uczniowskch obserwacji, poczynionych na podstawie spotkań z uczniami szkół ponadgimnazjalnych oraz studentami).
IV. Możliwe kontynuacje analizy plakatu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz