Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak radzić sobie ze złością : treningi dla nastolatków : scenariusze lekcji i karty pracy dla uczniów

Autorzy:
Stewart, Jan
Tytuł pełny:
Jak radzić sobie ze złością : treningi dla nastolatków : scenariusze lekcji i karty pracy dla uczniów / Jan Stewart ; [tł. Adrian Gnatek et al.]
Rok wydania:
2007
Wydawca:
Warszawa : "Fraszka Edukacyjna"
ISBN:
9788388839535
Seria:
Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga
Opis fizyczny:
112 s. : il. ; 29 cm
Uwagi:
Tyt. okł.: Jak sobie radzić ze złością
Tyt. oryg.: The anger workout book for teens
Poradnik dla nauczycieli, wychowawców i pedagogów
Temat:
Agresywność - zapobieganie
Przemoc w szkole - zapobieganie
Gniew
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
Wychowanie
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Scenariusz zajęć
Współtwórcy:
Gnatek, Adrian. Tłumacz
Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02539cam#a2200481#i#4500
001 3222800823141
003 OLSZT 005
005 20240608200211.6
008 170515s2007####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788388839535
035 %a zz2007967742
035 %a (NUKAT)vtls000917465
040 %a OLSZT 003/MK %c OLSZT 003/MK %d KIEL 010/EPs %d WA U/BP %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Stewart, Jan.
245 1 0 %a Jak radzić sobie ze złością : %b treningi dla nastolatków : scenariusze lekcji i karty pracy dla uczniów / %c Jan Stewart ; [tł. Adrian Gnatek et al.].
246 1 4 %a Jak sobie radzić ze złością
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Anger workout book for teens
260 # %a Warszawa : %b "Fraszka Edukacyjna", %c 2007.
300 %a 112 s. : %b il. ; %c 29 cm.
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Szkoły ponadgimnazjalne
490 0 %a Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga
500 %a Tyt. okł.: Jak sobie radzić ze złością.
500 %a Tyt. oryg.: The anger workout book for teens.
520 8 %a Scenariusze lekcji i karty pracy dla uczniów szkół ponadpodstawowych.<br>Podczas ćwiczeń wykorzystano metody: dramę, gry, sztukę abstrakcyjną, ćwiczenia intrapersonalne i interpersonalne, logiczne rozumowanie i rozwiązywanie problemów, muzykę i ruch.<br>Książka opiera się na analogii ze sportem, dzięki czemu jest młodzieży bliższa i bardziej ciekawa.
521 8 %a Poradnik dla nauczycieli, wychowawców i pedagogów.
650 9 %a Agresywność %x zapobieganie
650 9 %a Przemoc w szkole %x zapobieganie
650 9 %a Gniew
650 9 %a Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
650 9 %a Wychowanie
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Gnatek, Adrian. %e Tłumacz
710 2 # %a Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna. %4 pbl
830 0 %a Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800823141 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-88839-53-5

Scenariusze lekcji i karty pracy dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
Podczas ćwiczeń wykorzystano metody: dramę, gry, sztukę abstrakcyjną, ćwiczenia intrapersonalne i interpersonalne, logiczne rozumowanie i rozwiązywanie problemów, muzykę i ruch.
Książka opiera się na analogii ze sportem, dzięki czemu jest młodzieży bliższa i bardziej ciekawa.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 179377
Sygnatura:
W 179377 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz