Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Wielodyscyplinarna diagnoza dziecka z autyzmem : funkcjonalna ocena rozwoju

Authors:
Wójcik, Magdalena
Full title:
Wielodyscyplinarna diagnoza dziecka z autyzmem : funkcjonalna ocena rozwoju / Magdalena Wójcik
Search in:
Szkoła Specjalna. - 2017, nr 2, s. 104-115
Notes:
Bibliogr
Subject:
Autyzm - diagnostyka - pediatria
Dziecko z zaburzeniami rozwoju
Rozwój psychofizyczny dziecka
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01691caa#a2200241#i#4500
001 3222800824394
003 OLSZT 005
005 20240125114204.5
008 160624s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Wójcik, Magdalena.
245 1 0 %a Wielodyscyplinarna diagnoza dziecka z autyzmem : %b funkcjonalna ocena rozwoju / %c Magdalena Wójcik.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule przedstawiono bazowe informacje dotyczące procesu diagnostycznego autystycznego spektrum zachowań - podstawowe, obowiązujące kryteria diagnostyczne (DSM-5, ICD-10) z uwzględnieniem zmian zachodzących w tym zakresie. Autorka szczegółowo analizuje wzorce prawidłowego rozwoju dziecka od niemowlęctwa do okresu wczesnodziecięcego, uwzględniając istotne, z punktu widzenia diagnozy autyzmu, cechy. Zamieszcza też analizę warsztatu diagnostycznego pedagoga specjalnego, z jednoczesnym zwróceniem uwagi na zagrożenia płynące z niewłaściwego stosowania narzędzi do diagnozy funkcjonalnej dzieci z autyzmem.
650 9 %a Autyzm %x diagnostyka %x pediatria
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami rozwoju
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %g 2017, nr 2, s. 104-115 %x 0137-818X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800824394 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule przedstawiono bazowe informacje dotyczące procesu diagnostycznego autystycznego spektrum zachowań - podstawowe, obowiązujące kryteria diagnostyczne (DSM-5, ICD-10) z uwzględnieniem zmian zachodzących w tym zakresie. Autorka szczegółowo analizuje wzorce prawidłowego rozwoju dziecka od niemowlęctwa do okresu wczesnodziecięcego, uwzględniając istotne, z punktu widzenia diagnozy autyzmu, cechy. Zamieszcza też analizę warsztatu diagnostycznego pedagoga specjalnego, z jednoczesnym zwróceniem uwagi na zagrożenia płynące z niewłaściwego stosowania narzędzi do diagnozy funkcjonalnej dzieci z autyzmem.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form