Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przemiany warunków socjalizacyjno-edukacyjnych na wsi : badania panelowe

propozycja biblioteki
LDR 03066cam#a2200517#i#4500
001 3222800824587
003 OLSZT 005
005 20240304200259.9
008 170606s2006####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8373263349
020 %a 8373086153
020 %a 9788373086159
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Papież, Jan %d (1947- ).
245 1 0 %a Przemiany warunków socjalizacyjno-edukacyjnych na wsi : badania panelowe / %c Jan Papież.
260 # %a Kraków : %b "Impuls" ; %a Gdańsk : %b Uniwersytet Gdański. Wydział Nauk Społecznych, %c 2006.
300 %a 601 s. : %b il. ; %c 25 cm.
380 %a Książki
500 %a Ed. poszerz. o aneks.
504 %a Bibliogr. s. 491-508.
520 8 %a W publikacji zaprezentowane zostały zagadnienia:<font color=”808000”><li>statusu społeczno-kulturowego dziecka wiejskiego</li><li>jakości infrastruktury wiejskiej jako kontekstu rozwoju edukacji</li><li>zróżnicowań i obecnych nierówności w dostępie do oświaty</li><li>uczestnictwa społeczności wiejskiej w kulturze symbolicznej</font>.<br>Autor osadza te problemy w tematycznych kręgach przemian już zachodzących, bądź niezbędnych w polskim rolnictwie, stopniowo unowocześniającym się w środowisku Unii Europejskiej. Badania mają charakter badań quasi-panelowych i obejmują okres 28 lat (1970-1998). Jest to jedno z największych przedsięwzięć polskiej pedagogiki i socjologii edukacji.<br>[Źródło: http://www.impulsoficyna.com.pl]
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1918-1939
648 9 %a 1939-1945
648 9 %a 1945-1989
650 9 %a Dostęp do oświaty %z Polska %y 20 w.
650 9 %a Dziecko wiejskie %x nauczanie %z Polska %y 20 w.
650 9 %a Wieś %x infrastruktura %z Polska %y 20 w.
650 9 %a Mieszkania %z Polska %y 20 w.
650 9 %a Wieś %x kultura %z Polska %y 20 w.
650 9 %a Rodzina wiejska
650 9 %a Aspiracje edukacyjne
650 9 %a Wsie
650 9 %a Oświata
650 9 %a Szkolnictwo
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Rolnictwo i leśnictwo
710 2 # %a Uniwersytet Gdański. %b Wydawnictwo. %4 pbl
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800824587 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7326-334-9
920 %a ISBN 83-7308-615-3
920 %a ISBN 978-83-7308-615-9

W publikacji zaprezentowane zostały zagadnienia:

  • statusu społeczno-kulturowego dziecka wiejskiego
  • jakości infrastruktury wiejskiej jako kontekstu rozwoju edukacji
  • zróżnicowań i obecnych nierówności w dostępie do oświaty
  • uczestnictwa społeczności wiejskiej w kulturze symbolicznej.
    Autor osadza te problemy w tematycznych kręgach przemian już zachodzących, bądź niezbędnych w polskim rolnictwie, stopniowo unowocześniającym się w środowisku Unii Europejskiej.
    Badania mają charakter badań quasi-panelowych i obejmują okres 28 lat (1970-1998). Jest to jedno z największych przedsięwzięć polskiej pedagogiki i socjologii edukacji.
    [Źródło: http://www.impulsoficyna.com.pl]

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 179493
    Sygnatura:
    W 179493 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz