Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Czego unikać przy rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia

Автори:
Goetz, Magdalena
Повна назва:
Czego unikać przy rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia / Magdalena Goetz
Шукати в:
Głos Pedagogiczny. - 2017, czerwiec, s. 17-20
Тема:
Diagnoza pedagogiczna
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Nauczyciele - praca
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01329caa#a2200205#i#4500
001 3222800825681
003 OLSZT 005
005 20240125114204.0
008 170627s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Goetz, Magdalena.
245 1 0 %a Czego unikać przy rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia / %c Magdalena Goetz.
380 %a Artykuły
520 8 %a O istocie i sposobach poznawania ucznia i diagnowania jego indywidualnych możliwości psychofizycznych oraz potrzeb rozwojowych i edukacyjnych. O typowych błędach diagostycznych: błąd źródła wiedzy, błąd diagnozy negatywnej, błąd diagnozy etykietyzującej, błąd powierzchowności, błąd przeoczenia, błąd fałszywie pozytywny i in.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauczyciele %x praca
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2017, czerwiec, s. 17-20 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800825681 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

O istocie i sposobach poznawania ucznia i diagnowania jego indywidualnych możliwości psychofizycznych oraz potrzeb rozwojowych i edukacyjnych. O typowych błędach diagostycznych: błąd źródła wiedzy, błąd diagnozy negatywnej, błąd diagnozy etykietyzującej, błąd powierzchowności, błąd przeoczenia, błąd fałszywie pozytywny i in.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр