Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Diagnozowanie trudności w czytaniu i pisaniu

Автори:
Górniewicz, Ewa (1959- )
Повна назва:
Diagnozowanie trudności w czytaniu i pisaniu / Ewa Górniewicz
Дата публікації:
2017
Видавець:
Toruń : "Akapit"
ISBN:
9788363955489
Фізичний опис:
321 stron : ilustracje ; 24 cm
Зауваження:
Bibliografia, netografia na stronach 273-279
Тема:
Diagnoza pedagogiczna
Czytanie
Pisanie
Rozwój psychofizyczny dziecka
Uczniowie klas początkowych
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Dysleksja i dysgrafia
Nauka czytania
Nauka pisania
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Książki
Publikacje fachowe
Publikacje naukowe
Opracowanie
Співавтори:
Wydawnictwo Edukacyjne "Akapit". Wydawca
Книга
пропозиція бібліотеки
LDR 03257cam#a2200505#i#4500
001 3222800826172
003 OLSZT 005
005 20240125114205.7
008 170717s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788363955489
035 %a xx003958187
035 %a (NUKAT)vtls003958187
040 %a OLSZT 003/ISO %c OLSZT 003/ISOs %d OLSZT 003/DS %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2017
100 1 %a Górniewicz, Ewa %d (1959- ). %e Autor
245 1 0 %a Diagnozowanie trudności w czytaniu i pisaniu / %c Ewa Górniewicz.
260 # %a Toruń : %b "Akapit", %c 2017.
300 %a 321 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %a Pedagodzy
385 %a Nauczyciele nauczania początkowego
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 273-279.
520 8 %a Książka przedstawia teoretyczne oraz metodyczne założenia diagnozowania trudności w czytaniu i pisaniu.<br><b>Rozdział pierwszy</b> omawia czytanie i pisanie w ujęciu behawioralnym, funkcjonalną analizę tego procesu, a także jego neuroanatomiczną organizację. Omówione zostały tu ponadto trudności w czytaniu i pisaniu ze szczególnym uwzględnieniem dysleksji rozwojowej.<br><b>Rozdział drugi</b> zawiera analizę trudności w czytaniu i pisaniu - jej pojęcie, definicje, cele i zasady, typy diagnoz. Naświetlono także podstawy prawne diagnozy pedagogicznej.
520 8 %a <br><b>Rozdział trzeci</b> dotyczy procesu pedagogicznego diagnozowania trudności w czytaniu i pisaniu najmłodszych uczniów szkół podstawowych, dodatkowo różnicując podejście dla uczniów klas I oraz uczniów klas II-III. W centrum uwagi znalazły się wskazania dla terapeuty pedagogicznego realizującego postępowanie badawcze w zakresie badania mowy i języka, znajomości liter w izolacji, czytania oraz pisania.<br>Wszystkie narzędzia badawcze potrzebne do przeprowadzenia diagnozy trudności w czytaniu i pisaniu zostały udostępnione w osiemnastu aneksach. Zamieszczone testy są w całości samodzielną propozycją autorki. Spełniają warunki standaryzacji i obiektywności.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Pisanie
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Nauka pisania
655 9 %a Opracowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwo Edukacyjne "Akapit". %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800826172 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-63955-48-9

Książka przedstawia teoretyczne oraz metodyczne założenia diagnozowania trudności w czytaniu i pisaniu.
Rozdział pierwszy omawia czytanie i pisanie w ujęciu behawioralnym, funkcjonalną analizę tego procesu, a także jego neuroanatomiczną organizację. Omówione zostały tu ponadto trudności w czytaniu i pisaniu ze szczególnym uwzględnieniem dysleksji rozwojowej.
Rozdział drugi zawiera analizę trudności w czytaniu i pisaniu - jej pojęcie, definicje, cele i zasady, typy diagnoz. Naświetlono także podstawy prawne diagnozy pedagogicznej.


Rozdział trzeci dotyczy procesu pedagogicznego diagnozowania trudności w czytaniu i pisaniu najmłodszych uczniów szkół podstawowych, dodatkowo różnicując podejście dla uczniów klas I oraz uczniów klas II-III. W centrum uwagi znalazły się wskazania dla terapeuty pedagogicznego realizującego postępowanie badawcze w zakresie badania mowy i języka, znajomości liter w izolacji, czytania oraz pisania.
Wszystkie narzędzia badawcze potrzebne do przeprowadzenia diagnozy trudności w czytaniu i pisaniu zostały udostępnione w osiemnastu aneksach. Zamieszczone testy są w całości samodzielną propozycją autorki. Spełniają warunki standaryzacji i obiektywności.

Документи для позики

Nr inwentarza-1-322:
KG 179538
Sygnatura-1-322:
W 179538 Wypożyczalnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza-1-322:
KG 182892
Sygnatura-1-322:
W 182892 Wypożyczalnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр