Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Słyszeć nie znaczy sluchać...Dlaczego tak trudno nam sie porozumieć? : bariery utrudniające skuteczną komunikację interpersonalną

Автори:
Inglot-Kulas, Joanna
Повна назва:
Słyszeć nie znaczy sluchać...Dlaczego tak trudno nam sie porozumieć? : bariery utrudniające skuteczną komunikację interpersonalną / Joanna Inglot-Kulas
Шукати в:
Kwartalnik Edukacyjny. - 2017, nr 1, s. 3-13
Тема:
Słuchanie
Komunikacja interpersonalna
Psychologia
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01327caa#a2200205#i#4500
001 3222800826323
003 OLSZT 005
005 20240125114205.7
008 160624s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Inglot-Kulas, Joanna.
245 1 0 %a Słyszeć nie znaczy sluchać...Dlaczego tak trudno nam sie porozumieć? : %b bariery utrudniające skuteczną komunikację interpersonalną / %c Joanna Inglot-Kulas.
380 %a Artykuły
520 8 %a W artykule przedstawiono główne założenia dotyczące komunkacji interpersonalnej, ze szczególnym uwzględnieniem jej jako procesu wymiany, przebiegającego w określonej interakcji. Autorka w artykule zwraca również uwagę na kompetencje w zakresie słuchania oraz omawia kroki ułatwiające skuteczne, aktywne słuchanie.
650 9 %a Słuchanie
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Kwartalnik Edukacyjny. - %w (OLSZT 005)3222400293408 %g 2017, nr 1, s. 3-13 %x 1230-7556
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800826323 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule przedstawiono główne założenia dotyczące komunkacji interpersonalnej, ze szczególnym uwzględnieniem jej jako procesu wymiany, przebiegającego w określonej interakcji. Autorka w artykule zwraca również uwagę na kompetencje w zakresie słuchania oraz omawia kroki ułatwiające skuteczne, aktywne słuchanie.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр