Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Gimnazjaliści na rozdrożu edukacyjno-zawodowych wyborów. Cz. 2

library suggestion
LDR 01823caa#a2200325#i#4500
001 3222800827157
003 OLSZT 005
005 20240222200115.7
008 170627s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kozielska, Joanna.
245 1 0 %a Gimnazjaliści na rozdrożu edukacyjno-zawodowych wyborów. %n Cz. 2 / %c Joanna Kozielska.
380 %a Artykuły
520 8 %a Kolejne wnioski z badań dotyczących planowania przyszłości edukacyjno-zawodowej przez młodzież gimnazjalną oraz ponadgimnazjalną:<br>Doradca zawodowy w gimnazjum. Zainteresowania kluczem wyboru. Nieznajomość rynku szkodzi. Rynek pracy w kontekście wyborów młodego pokolenia.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Rynek pracy
650 9 %a Szkolnictwo zawodowe
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Wybór kierunku kształcenia
650 9 %a Wybór zawodu
650 9 %a Poradnictwo zawodowe
651 9 %a Gniezno (woj. wielkopolskie ; okolice)
651 9 %a Polska
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2017, nr 6, s. 6-7 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800827157 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Kolejne wnioski z badań dotyczących planowania przyszłości edukacyjno-zawodowej przez młodzież gimnazjalną oraz ponadgimnazjalną:
Doradca zawodowy w gimnazjum. Zainteresowania kluczem wyboru. Nieznajomość rynku szkodzi. Rynek pracy w kontekście wyborów młodego pokolenia.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form