Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podejście konstruktywne w perspektywie możliwości i potrzeby zmian paradygmatu kształcenia

Autorzy:
Banaszewska, Wanda
Gorczyca Izabella
Górecka, Joanna
Tytuł pełny:
Podejście konstruktywne w perspektywie możliwości i potrzeby zmian paradygmatu kształcenia / Wanda Banaszewska, Izabella Gorczyca, Joanna Górecka
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 11, Nauczyciel i dziecko w dobie kryzysu edukacyjnego,, s. 113-128
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Metoda Montessori
Ocenianie kształtujące
Oceny opisowe
Pomieszczenia dydaktyczne
Metody nauczania
Nauczanie początkowe
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01785caa#a2200349#i#4500
001 3222800828291
003 OLSZT 005
005 20240125114206.5
008 170821s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Banaszewska, Wanda.
245 1 0 %a Podejście konstruktywne w perspektywie możliwości i potrzeby zmian paradygmatu kształcenia / %c Wanda Banaszewska, Izabella Gorczyca, Joanna Górecka.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a No Bell, czyli szkoła podstawowa Montessori w Konstancinie-Jeziornie jako przykład rozwiązań dydaktycznych, które pomogą "odławkowić" i "odkrzesłowić" polski system edukacji (ocenianie, otoczenie szkolne, nauczanie przez działanie - szkoła poza szkołą, uczenie bez podręcznika, "Monte-tricki").
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Metoda Montessori
650 9 %a Ocenianie kształtujące
650 9 %a Oceny opisowe
650 9 %a Pomieszczenia dydaktyczne
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Gorczyca Izabella.
700 1 # %a Górecka, Joanna.
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 11, Nauczyciel i dziecko w dobie kryzysu edukacyjnego,, %g s. 113-128 %w xx004067361 %w (NUKAT)vtls004067361 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380951822
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828291 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

No Bell, czyli szkoła podstawowa Montessori w Konstancinie-Jeziornie jako przykład rozwiązań dydaktycznych, które pomogą "odławkowić" i "odkrzesłowić" polski system edukacji (ocenianie, otoczenie szkolne, nauczanie przez działanie - szkoła poza szkołą, uczenie bez podręcznika, "Monte-tricki").

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz