Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Metodologiczne uwarunkowania badań quasi-panelowych w zakresie edukacyjnego wspierania dziecka

Authors:
Piwoński, Zdzisław
Full title:
Metodologiczne uwarunkowania badań quasi-panelowych w zakresie edukacyjnego wspierania dziecka / Zdzisław Piwoński
Publication Year:
2017
Search in:
Dziecko i dzieciństwo, s. 168-179
Notes:
Bibliogr
Streszcz. ang
Subject:
Aspiracje edukacyjne
Metodologia
Pedagogika
Uczniowie gimnazjów
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
Diagnoza pedagogiczna
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02011caa#a2200337#i#4500
001 3222800828345
003 OLSZT 005
005 20240125114206.8
008 170821s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Piwoński, Zdzisław.
245 1 0 %a Metodologiczne uwarunkowania badań quasi-panelowych w zakresie edukacyjnego wspierania dziecka / %c Zdzisław Piwoński.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Potwierdzenia skuteczności czynionych wobec uczniów wysiłków wychowawczych, przyrostu umiejętności, ich ciągłości, dynamiki i trwałości można szukać w analizie wyników badań pedagogicznych, spośród których szczególnie cenne są badania quasi-panelowe. Autor omawia metodę analizując procedurę i wyniki badań aspiracji oraz postrzegania wartości u uczniów liceum i gimnazjum.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Aspiracje edukacyjne
650 9 %a Metodologia
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Dziecko i dzieciństwo, %w xx003956151 %w (NUKAT)vtls003956151 %g s. 168-179 %z ISBN 9788380180895
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828345 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Potwierdzenia skuteczności czynionych wobec uczniów wysiłków wychowawczych, przyrostu umiejętności, ich ciągłości, dynamiki i trwałości można szukać w analizie wyników badań pedagogicznych, spośród których szczególnie cenne są badania quasi-panelowe. Autor omawia metodę analizując procedurę i wyniki badań aspiracji oraz postrzegania wartości u uczniów liceum i gimnazjum.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form