Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Adaptacja - aktywizacja - animacja : o strategiach rodzicielskiego działania w edukacji małego dziecka

Autorzy:
Lulek, Barbara
Tytuł pełny:
Adaptacja - aktywizacja - animacja : o strategiach rodzicielskiego działania w edukacji małego dziecka / Barbara Lulek
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 11, Nauczyciel i dziecko w dobie kryzysu edukacyjnego,, s. 169-179
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Rodzice
Szkolnictwo
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01537caa#a2200289#i#4500
001 3222800828350
003 OLSZT 005
005 20240125114206.6
008 170821s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Lulek, Barbara.
245 1 0 %a Adaptacja - aktywizacja - animacja : %b o strategiach rodzicielskiego działania w edukacji małego dziecka / %c Barbara Lulek.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Artykuł przedstawia badania, których celem było określenie miejsca rodziców w przestrzeni szkolnej. Przeprowadzono je w szkołach podstawowych w Rzeszowie. Grupę badawczą stanowiło 1200 rodziców, w tym 150 rodziców tworzących rady szkoły, oraz 200 nauczycieli.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 11, Nauczyciel i dziecko w dobie kryzysu edukacyjnego,, %g s. 169-179 %w xx004067361 %w (NUKAT)vtls004067361 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380951822
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828350 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł przedstawia badania, których celem było określenie miejsca rodziców w przestrzeni szkolnej. Przeprowadzono je w szkołach podstawowych w Rzeszowie. Grupę badawczą stanowiło 1200 rodziców, w tym 150 rodziców tworzących rady szkoły, oraz 200 nauczycieli.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz