Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Umiejętność czytania : symptomatologia trudności

Authors:
Sochacka, Krystyna
Full title:
Umiejętność czytania : symptomatologia trudności / Krystyna Sochacka
Publication Year:
2017
Search in:
Zaburzenia komunikacji pisemnej, s. 270-289
Notes:
Bibliogr
Streszcz. ang
Subject:
Czytanie ze zrozumieniem
Dysleksja i dysgrafia
Czytanie
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01541caa#a2200265#i#4500
001 3222800828480
003 OLSZT 005
005 20240125114207.1
008 170824s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Sochacka, Krystyna.
245 1 0 %a Umiejętność czytania : %b symptomatologia trudności / %c Krystyna Sochacka.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Umiejętność czytania przedstawiona została w artykule jako zdolność do konstruowania znaczenia na podstawie graficznych reprezentacji języka. Zdolność ta opiera się na dwóch umiejętnościach - rozumienie mowy i dekodowanie.<br>Omówiono hierarchiczną organizację rozwoju rozumienia w czytaniu. <br>Trudności w czytaniu i ich objawy przedstawiono w szerszym kontekście trudności w uczeniu się. Czytanie opisano jako złożony proces psycholingwistyczny zależny od wieku zdolności poznawczych.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Czytanie ze zrozumieniem
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Czytanie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia komunikacji pisemnej, %g s. 270-289 %w xx004041465 %w (NUKAT)vtls004041465
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828480 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Umiejętność czytania przedstawiona została w artykule jako zdolność do konstruowania znaczenia na podstawie graficznych reprezentacji języka. Zdolność ta opiera się na dwóch umiejętnościach - rozumienie mowy i dekodowanie.
Omówiono hierarchiczną organizację rozwoju rozumienia w czytaniu.
Trudności w czytaniu i ich objawy przedstawiono w szerszym kontekście trudności w uczeniu się. Czytanie opisano jako złożony proces psycholingwistyczny zależny od wieku zdolności poznawczych.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form