Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Teoretyczne podstawy procesu diagnozowania trudności w czytaniu i pisaniu

Автори:
Górniewicz, Ewa (1959- )
Повна назва:
Teoretyczne podstawy procesu diagnozowania trudności w czytaniu i pisaniu / Ewa Górniewicz
Дата публікації:
2017
Шукати в:
Zaburzenia komunikacji pisemnej, s. 548-583
Зауваження:
Bibliogr
Streszcz. ang
Тема:
Diagnoza pedagogiczna
Dysleksja i dysgrafia
Diagnostyka medyczna
Medycyna i zdrowie
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01288caa#a2200265#i#4500
001 3222800828523
003 OLSZT 005
005 20240125114207.6
008 170824s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Górniewicz, Ewa %d (1959- ).
245 1 0 %a Teoretyczne podstawy procesu diagnozowania trudności w czytaniu i pisaniu / %c Ewa Górniewicz.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W rozdziale przedstawiono podstawy pełnego procesu diagnostycznego, składającego się z cząstkowych diagnoz: typologicznej, fazy, genetycznej, celowościowej, klasyfikacyjnej i prognostycznej.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Diagnostyka medyczna
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia komunikacji pisemnej, %g s. 548-583 %w xx004041465 %w (NUKAT)vtls004041465
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828523 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W rozdziale przedstawiono podstawy pełnego procesu diagnostycznego, składającego się z cząstkowych diagnoz: typologicznej, fazy, genetycznej, celowościowej, klasyfikacyjnej i prognostycznej.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр