Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnoza ryzyka specyficznego zaburzenia uczenia się w obszarze czytania i pisania z wykorzystaniem baterii diagnostycznych IBE

Autorzy:
Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria
Wiejak, Katarzyna
Tytuł pełny:
Diagnoza ryzyka specyficznego zaburzenia uczenia się w obszarze czytania i pisania z wykorzystaniem baterii diagnostycznych IBE / Grażyna Krasowicz-Kupis, Katarzyna Wiejak
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Zaburzenia komunikacji pisemnej, s. 617-647
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Uczniowie klas początkowych
Metody badawcze
Dziecko w wieku przedszkolnym
Rozwój psychofizyczny dziecka
Diagnoza pedagogiczna
Dysleksja i dysgrafia
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Edukacja i pedagogika
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02091caa#a2200349#i#4500
001 3222800828527
003 OLSZT 005
005 20240125114207.4
008 170824s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria.
245 1 0 %a Diagnoza ryzyka specyficznego zaburzenia uczenia się w obszarze czytania i pisania z wykorzystaniem baterii diagnostycznych IBE / %c Grażyna Krasowicz-Kupis, Katarzyna Wiejak.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Artykuł ukazuje trzy psychometryczne baterie diagnostyczne wydane przez IBE w roku 2015:<br>- <i>Bateria Testów Czytania<br>- Bateria Testów Pisania<BR>- Bateria Testów Fonologicznych</i>.<br>Są one przeznaczone dla dzieci w oddziałach rocznego przygotowania przedszkolnego oraz dla uczniów klasy I i II szkoły podstawowej. Służą do oceny ryzyka dysleksji prowadzonej przez specjalistów - psychologów, logopedów i pedagogów.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
700 1 # %a Wiejak, Katarzyna.
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia komunikacji pisemnej, %g s. 617-647 %w xx004041465 %w (NUKAT)vtls004041465
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828527 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł ukazuje trzy psychometryczne baterie diagnostyczne wydane przez IBE w roku 2015:
- Bateria Testów Czytania
- Bateria Testów Pisania
- Bateria Testów Fonologicznych
.
Są one przeznaczone dla dzieci w oddziałach rocznego przygotowania przedszkolnego oraz dla uczniów klasy I i II szkoły podstawowej. Służą do oceny ryzyka dysleksji prowadzonej przez specjalistów - psychologów, logopedów i pedagogów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz