Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychometryczne podstawy diagnozy trudności w czytaniu i pisaniu, czyli dlaczego potrzebujemy testów?

Autorzy:
Wiejak, Katarzyna
Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria
Tytuł pełny:
Psychometryczne podstawy diagnozy trudności w czytaniu i pisaniu, czyli dlaczego potrzebujemy testów? / Katarzyna Wiejak, Grażyna Krasowicz- Kupis
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Zaburzenia komunikacji pisemnej, s. 671-689
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Testy psychologiczne
Diagnoza pedagogiczna
Dysleksja i dysgrafia
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01736caa#a2200289#i#4500
001 3222800828530
003 OLSZT 005
005 20240125114207.3
008 170824s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Wiejak, Katarzyna.
245 1 0 %a Psychometryczne podstawy diagnozy trudności w czytaniu i pisaniu, czyli dlaczego potrzebujemy testów? / %c Katarzyna Wiejak, Grażyna Krasowicz- Kupis.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Rodział prezentuje podstawowe zasady psychometrycznej diagnozy trudności w czytaniu i pisaniu, odwołujące się do praktyki i diagnozy opartej na dowodach empirycznych.<br>Omówiono wymagania formalne stawiane narzędziom diagnostycznym dotyczące ich standaryzacji, normalizacji, rzetelności i trafności, podając przykłady narzędzi diagnostycznych spełniających kryteria dobroci testu.<br>Przedstawiono zasady oceny przydatności danego narzędzia diagnostycznego do planowanych zastosowań.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Testy psychologiczne
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria.
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia komunikacji pisemnej, %g s. 671-689 %w xx004041465 %w (NUKAT)vtls004041465
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828530 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Rodział prezentuje podstawowe zasady psychometrycznej diagnozy trudności w czytaniu i pisaniu, odwołujące się do praktyki i diagnozy opartej na dowodach empirycznych.
Omówiono wymagania formalne stawiane narzędziom diagnostycznym dotyczące ich standaryzacji, normalizacji, rzetelności i trafności, podając przykłady narzędzi diagnostycznych spełniających kryteria dobroci testu.
Przedstawiono zasady oceny przydatności danego narzędzia diagnostycznego do planowanych zastosowań.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz