Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja środowiskowa : istota, wymiary, aktualne problemy

Autorzy:
Winiarski, Mikołaj (19..-2022)
Tytuł pełny:
Edukacja środowiskowa : istota, wymiary, aktualne problemy / Mikołaj Winiarski
Rok wydania:
2001
2004
2005
Szukaj w:
Pedagogika społeczna, s. 135-162
Pedagogika społeczna, s. 135-162
Pedagogika społeczna, s. 135-162
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Pedagogika społeczna
Społeczności lokalne - a wychowanie
Wychowanie
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02053caa#a2200277#i#4500
001 3222800828819
003 OLSZT 005
005 20240125114207.8
008 170901s20012005pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Winiarski, Mikołaj %d (19..-2022).
245 1 0 %a Edukacja środowiskowa : %b istota, wymiary, aktualne problemy / %c Mikołaj Winiarski.
260 # %c 2001. %c 2004. %c 2005.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Różne spojrzenia na istotę środowiska wychowawczego</li>Środowisko lokalne - pojęcia, struktura, znaczenie wychowawcze</li><li>Modele kreacji środowiskowej - orientacja o charakterze humanistyczno-normatywnym, humanistyczno-technicznym, socjotechnicznym, humanistyczno-poznawczym</li><li>Wielowymiarowość edukacji środowiskowej, metoda środowiskowa, postawa prośrodowiskowa</li><li>Cechy edukacji środowiskowej - wielofunkcyjność, trójpodmiotowość, zorientowanie prorodzinne, charakter nieformalny i formalny, otwartość i prośrodowiskowość, siły społeczne jako główny czynnik modernizacji środowiska, dialog i współpraca, ramy społecznoprzestrzenne.
650 9 %a Pedagogika społeczna
650 9 %a Społeczności lokalne %x a wychowanie
650 9 %a Wychowanie
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Pedagogika społeczna, %g s. 135-162 %w (OLSZT 005)3222400165299 %z ISBN 8371749430
773 0 # %i // W: %t Pedagogika społeczna, %g s. 135-162 %w (OLSZT 005)3222400168617 %z ISBN 8373228675
773 0 # %i // W: %t Pedagogika społeczna, %g s. 135-162 %w (OLSZT 005)3222400027489 %z ISBN 8374410795
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828819 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Różne spojrzenia na istotę środowiska wychowawczego
  • Środowisko lokalne - pojęcia, struktura, znaczenie wychowawcze
  • Modele kreacji środowiskowej - orientacja o charakterze humanistyczno-normatywnym, humanistyczno-technicznym, socjotechnicznym, humanistyczno-poznawczym
  • Wielowymiarowość edukacji środowiskowej, metoda środowiskowa, postawa prośrodowiskowa
  • Cechy edukacji środowiskowej - wielofunkcyjność, trójpodmiotowość, zorientowanie prorodzinne, charakter nieformalny i formalny, otwartość i prośrodowiskowość, siły społeczne jako główny czynnik modernizacji środowiska, dialog i współpraca, ramy społecznoprzestrzenne.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz