Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cyberbullying jako wyzwanie współczesności

Autorzy:
Walczak-Człapińska, Karolina
Sadowska, Katarzyna (absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego)
Tytuł pełny:
Cyberbullying jako wyzwanie współczesności / Karolina Walczak, Katarzyna Sadowska
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Resocjalizacja - czarno na białym, s. 17-28
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Cyberprzemoc
Przemoc w szkole
Uczniowie gimnazjów
Polska
Łódź (woj. łódzkie)
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01864caa#a2200361#i#4500
001 3222800828933
003 OLSZT 005
005 20240125114207.6
008 170905s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Walczak-Człapińska, Karolina.
245 1 0 %a <i>Cyberbullying</i> jako wyzwanie współczesności / %c Karolina Walczak, Katarzyna Sadowska.
260 # %c 2016.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <i>Cyberbullying</i> a <i>bullying</i> - różnicowanie pojęć. Charakterystyka form <i>cyberbullyingu</i>. Konsekwencje <i>cyberbullyingu</i> dla ofiar. Analiza badań własnych przeprowadzonych w 2014 r. wśród uczniów łódzkiego gimnazjum.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Cyberprzemoc
650 9 %a Przemoc w szkole
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
651 9 %a Polska
651 9 %a Łódź (woj. łódzkie)
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Sadowska, Katarzyna %c (absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego).
773 0 # %i // W: %t Resocjalizacja - czarno na białym, %w xx003714284 %w (NUKAT)vtls003714284 %g s. 17-28 %z ISBN 9788363955427
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828933 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Cyberbullying a bullying - różnicowanie pojęć. Charakterystyka form cyberbullyingu. Konsekwencje cyberbullyingu dla ofiar. Analiza badań własnych przeprowadzonych w 2014 r. wśród uczniów łódzkiego gimnazjum.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz