Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Niech przeżyją tekst po swojemu... : planowanie pracy z lekturą na każdym etapie kształcenia

propozycja biblioteki
LDR 02178caa#a2200385#i#4500
001 3222800829447
003 OLSZT 005
005 20240608200215.7
008 170424s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Tyl, Marzena.
245 1 0 %a Niech przeżyją tekst po swojemu... : %b planowanie pracy z lekturą na każdym etapie kształcenia / %c Marzena Tyl.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Szkoły podstawowe
385 %a Gimnazja
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Omówienie cyklu lekcji poświęconych powieści Veroniki Roth "Niezgodna". Sposoby pracy z lekturą wynikają ze wskazówek uzyskanych od uczniów. Książkę można wybrać zarówno wg podstawy programowej dla gimnazjum, jak i wg podstawy z 2017 r. dla klas IV-VIII. Tematy zajęć:<br>1. Trudne dycyzje bohaterów <i>Niezgodnej</i>.<br>2. Debata na temat życia we frakcjach.<br>3. <i>Frakcjada</i>. Co wiesz o książce, z której pochodzisz?<br>4. Charakterystyka dynamiczna Tris.<br>5. Projekcja filmu <i>Niezgodna</i>. Redagowanie recencji filmowej.
600 1 9 %a Roth, Veronica %d (1988- ). %t Divergent series
630 0 9 %a Divergent (film)
650 9 %a Język polski
650 9 %a Metody nauczania
655 9 %a Film fantastyczny amerykański %x historia %y 21 w.
655 9 %a Powieść młodzieżowa amerykańska %x historia %y 21 w.
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2017, nr 5, s. 38-41 %x 0551-3707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800829447 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Omówienie cyklu lekcji poświęconych powieści Veroniki Roth "Niezgodna". Sposoby pracy z lekturą wynikają ze wskazówek uzyskanych od uczniów. Książkę można wybrać zarówno wg podstawy programowej dla gimnazjum, jak i wg podstawy z 2017 r. dla klas IV-VIII. Tematy zajęć:
1. Trudne dycyzje bohaterów Niezgodnej.
2. Debata na temat życia we frakcjach.
3. Frakcjada. Co wiesz o książce, z której pochodzisz?
4. Charakterystyka dynamiczna Tris.
5. Projekcja filmu Niezgodna. Redagowanie recencji filmowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz