Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prawo i biznes

propozycja biblioteki
LDR 02241caa#a2200409#i#4500
001 3222800829586
003 OLSZT 005
005 20240125114208.8
008 170918s1997####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %h eng
100 1 %a Aronson, Elliot %d (1932- ).
245 1 0 %a Prawo i biznes / %c Elliot Aronson, Timothy D. Wilson, Robin M. Akert.
260 # %c 1997.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Psychologia społeczna a prawo - zeznania świadków (tendencyjność przetwarzania pamięciowego, zapamiętywanie, przechowywanie, przypominanie), wykrywanie kłamstw, sędziowie przysięgli (konsekwencje rozgłosu przedprocesowego, przetwarzanie informacji w procesie sądowym, debaty w pokoju sędziów przysięgłych)</li><li>Psychologia społeczna a biznes - zachowania konsumenckie (reklama, komunikaty podprogowe, techniki nakłaniania, technika drzwiami-w-twarz, technika stopa-w-drzwi), dobór pracowników (wywiad strukturalizowany, błąd atrybucyjny), przywództwo (teoria wybitnej jednostki, analiza czynników osobowościowych i sytuacyjnych, płeć a przywództwo).
650 9 %a Psychologia sądowa
650 9 %a Psychologia społeczna
650 9 %a Wariografia
650 9 %a Ławnicy
650 9 %a Kadry %x polityka
650 9 %a Rozmowa kwalifikacyjna
650 9 %a Kłamstwo
650 9 %a Przesłuchanie świadka
650 9 %a Przywództwo
650 9 %a Reklama
658 %a Psychologia
658 %a Prawo i wymiar sprawiedliwości
700 1 # %a Wilson, Timothy D.
700 1 # %a Akert, Robin M.
773 0 # %i // W: %t Psychologia społeczna, %g s. 630-674 %w (OLSZT 005)3222400149893 %z ISBN 8371500165
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800829586 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Psychologia społeczna a prawo - zeznania świadków (tendencyjność przetwarzania pamięciowego, zapamiętywanie, przechowywanie, przypominanie), wykrywanie kłamstw, sędziowie przysięgli (konsekwencje rozgłosu przedprocesowego, przetwarzanie informacji w procesie sądowym, debaty w pokoju sędziów przysięgłych)
  • Psychologia społeczna a biznes - zachowania konsumenckie (reklama, komunikaty podprogowe, techniki nakłaniania, technika drzwiami-w-twarz, technika stopa-w-drzwi), dobór pracowników (wywiad strukturalizowany, błąd atrybucyjny), przywództwo (teoria wybitnej jednostki, analiza czynników osobowościowych i sytuacyjnych, płeć a przywództwo).

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz