Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Rozumieć chaos : rzecz o terminach i znaczeniach im nadawanych w pedagogice specjalnej

Автори:
Olszewski, Sławomir
Parys, Katarzyna
Повна назва:
Rozumieć chaos : rzecz o terminach i znaczeniach im nadawanych w pedagogice specjalnej / Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys
Дата публікації:
2016
Видавець:
Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny
ISBN:
9788380840003
Серія:
Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 766
Фізичний опис:
294, [1] s. : il. ; 24 cm + CD-ROM ; 12 cm
Зауваження:
Na s. red. i 4 s. okł.: ISSN 0239-6025 dotyczy pierwotnego tyt. serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie
Dysk optyczny CD-ROM zawiera aneks pt.: Tabelaryczne zestawienia terminów z obszaru pedagogiki specjalnej występujących w tytułach publikacji
Bibliogr. s. 237-271. Indeks
Тема:
Pedagogika specjalna
Terminologia
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Książki
Співавтори:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawca
Книга
пропозиція бібліотеки
LDR 03134cam#a2200397#i#4500
001 3222800829649
003 OLSZT 005
005 20240125114208.1
008 170922s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380840003
035 %a xx003808423
035 %a (NUKAT)vtls003808423
040 %a WR U/AKA %c WR U/AKAs %d WR U/hb %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Olszewski, Sławomir.
245 1 0 %a Rozumieć chaos : %b rzecz o terminach i znaczeniach im nadawanych w pedagogice specjalnej / %c Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys.
260 # %a Kraków : %b Uniwersytet Pedagogiczny, %c 2016.
300 %a 294, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm + %e CD-ROM ; 12 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; %v nr 766
500 %a Na s. red. i 4 s. okł.: ISSN 0239-6025 dotyczy pierwotnego tyt. serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
500 %a Dysk optyczny CD-ROM zawiera aneks pt.: Tabelaryczne zestawienia terminów z obszaru pedagogiki specjalnej występujących w tytułach publikacji.
504 %a Bibliogr. s. 237-271. Indeks.
520 8 %a Monografia traktuje o terminach pojawiających się w pedagogice specjalnej. Poruszana problematyka została podzielona na cztery kręgi tematyczne.<br>Pierwszy odnosi się do nazwy omawianej dyscypliny i jej działów. <br>Drugi dotyczy podmiotu oddziaływań pedagogiki specjalnej (<i>oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki, tyflopedagogiki, pedagogiki osób z niepełnosprawnościami sprzężonymi, surdotyflopedagogiki, pedagogiki terapeutycznej, resocjalizacyjnej, korekcyjnej, pedagogiki uzdolnionych i utalentowanych</i>).<br>W kolejnym ukazane zostały przeobrażenia terminologiczne związane z działaniami podejmowanymi w ramach pedagogiki specjalnej (<i>rehabilitacja, rewalidacja, resocjalizacja, procesy oddziaływania pedagogicznego, wczesne oddziaływania interwencyjno-wspomagające</i>).
520 8 %a <br>W czwartej poruszono kwestię słownictwa odnoszącego się do pedagogów pracujących z osobami niepełnosprawnymi.<br>Dokonując systemowej analizy terminologicznej autorzy wykorzystali podejście semazjologiczne.<br>[źródło: http://www.wydawnictwoup.pl]
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Terminologia
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Parys, Katarzyna.
710 2 # %a Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). %4 pbl
830 0 %a Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie %x 2450-7865 %v nr 766
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800829649 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8084-000-3

Monografia traktuje o terminach pojawiających się w pedagogice specjalnej. Poruszana problematyka została podzielona na cztery kręgi tematyczne.
Pierwszy odnosi się do nazwy omawianej dyscypliny i jej działów.
Drugi dotyczy podmiotu oddziaływań pedagogiki specjalnej (oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki, tyflopedagogiki, pedagogiki osób z niepełnosprawnościami sprzężonymi, surdotyflopedagogiki, pedagogiki terapeutycznej, resocjalizacyjnej, korekcyjnej, pedagogiki uzdolnionych i utalentowanych).
W kolejnym ukazane zostały przeobrażenia terminologiczne związane z działaniami podejmowanymi w ramach pedagogiki specjalnej (rehabilitacja, rewalidacja, resocjalizacja, procesy oddziaływania pedagogicznego, wczesne oddziaływania interwencyjno-wspomagające).


W czwartej poruszono kwestię słownictwa odnoszącego się do pedagogów pracujących z osobami niepełnosprawnymi.
Dokonując systemowej analizy terminologicznej autorzy wykorzystali podejście semazjologiczne.
[źródło: http://www.wydawnictwoup.pl]

Документи для позики

Nr inwentarza-1-322:
KG 179792
Sygnatura-1-322:
W 179792 Wypożyczalnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр