Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego

Autorzy:
Łoskot, Małgorzata
Tytuł pełny:
Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego / Małgorzata Łoskot
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2017, wrzesień, s. 14-16
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Dziecko z niepełnosprawnością
Nauczanie
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Rehabilitacja medyczna
Polska
Edukacja i pedagogika
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01804caa#a2200313#i#4500
001 3222800830508
003 OLSZT 005
005 20240416200115.0
008 171007s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Łoskot, Małgorzata.
245 1 0 %a Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego / %c Małgorzata Łoskot.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
520 8 %a Co może i powinna robić szkoła dla ucznia, który ze względu na niepełnosprawność, niedostosowanie społeczne lub zagrożenie takim niedostosowaniem otrzymuje orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.<br>Wielospecjalistyczna ocena wstępna. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET).<br>Wielospecjalistyczna ocena monitorująca (okresowa). A co dalej?
648 9 %a 2001-
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2017, wrzesień, s. 14-16 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800830508 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Co może i powinna robić szkoła dla ucznia, który ze względu na niepełnosprawność, niedostosowanie społeczne lub zagrożenie takim niedostosowaniem otrzymuje orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.
Wielospecjalistyczna ocena wstępna. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET).
Wielospecjalistyczna ocena monitorująca (okresowa). A co dalej?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz