Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metoda tekstu przewodniego

Autorzy:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Tytuł pełny:
Metoda tekstu przewodniego / Aleksandra Kubala-Kulpińska
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2017, wrzesień, s. 50-52
Polonistyka. - 2017, nr 6, s. 32-33
Uwagi:
Artykuł opublikowany w dwóch czasopismach
Bibliogr
Temat:
Metoda problemowa
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01645caa#a2200253#i#4500
001 3222800830622
003 OLSZT 005
005 20240125114209.6
008 171007s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra.
245 1 0 %a Metoda tekstu przewodniego / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
500 %a Artykuł opublikowany w dwóch czasopismach.
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Istotą przygotowania do nauczania problemowego jest zredagowanie dla ucznia zadania, które rozwiąże samodzielnie, posługując się treścią tekstu przewodniego, czyli rodzajem instrukcji. Najczęściej tę metodę wykorzystuje się do nauki przedmiotów zawodowych, jednak doskonale sprawdza się ona także podczas innych zajęć dydaktycznych i wychowawczych. Nauka metodą tekstu przewodniego jest praco- i czasochłonna, ale bardzo skuteczna w nabywaniu i rozwijaniu licznych kompetencji kluczowych.
650 9 %a Metoda problemowa
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2017, wrzesień, s. 50-52 %x 1899-6760
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2017, nr 6, s. 32-33 %x 0551-3707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800830622 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Istotą przygotowania do nauczania problemowego jest zredagowanie dla ucznia zadania, które rozwiąże samodzielnie, posługując się treścią tekstu przewodniego, czyli rodzajem instrukcji. Najczęściej tę metodę wykorzystuje się do nauki przedmiotów zawodowych, jednak doskonale sprawdza się ona także podczas innych zajęć dydaktycznych i wychowawczych. Nauka metodą tekstu przewodniego jest praco- i czasochłonna, ale bardzo skuteczna w nabywaniu i rozwijaniu licznych kompetencji kluczowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz