Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badanie skuteczności komunikatu motywującego

Autorzy:
Jaroszewski, Marcin
Tytuł pełny:
Badanie skuteczności komunikatu motywującego / Marcin Jaroszewski
Szukaj w:
Remedium. - 2017, nr 7/8, s. 23-25
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Perswazja
Motywacja
Studenci
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01661caa#a2200289#i#4500
001 3222800830726
003 OLSZT 005
005 20240125114209.9
008 171010s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Jaroszewski, Marcin.
245 1 0 %a Badanie skuteczności komunikatu motywującego / %c Marcin Jaroszewski.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a O zjawiskach związanych z wywieraniem wpływu społecznego, w tym mającego charakter motywujący przekazu perswazyjnego. Autor omawia badania, które odnosiły się do sztuki motywowania i zagadnienia: czy aby skłonić innych do zmiany zachowania należy apelować raczej do kalkulującego rozumu, czy do porywczego serca? Badanie przeprowadzono w marcu 2017 r. wśród studentów pedagogiki, którzy w trzech grupach otrzymali komunikaty motywujące o charakterze instrukcyjnym, metaforycznym lub statystycznym.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Perswazja
650 9 %a Motywacja
650 9 %a Studenci
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2017, nr 7/8, s. 23-25 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800830726 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

O zjawiskach związanych z wywieraniem wpływu społecznego, w tym mającego charakter motywujący przekazu perswazyjnego. Autor omawia badania, które odnosiły się do sztuki motywowania i zagadnienia: czy aby skłonić innych do zmiany zachowania należy apelować raczej do kalkulującego rozumu, czy do porywczego serca? Badanie przeprowadzono w marcu 2017 r. wśród studentów pedagogiki, którzy w trzech grupach otrzymali komunikaty motywujące o charakterze instrukcyjnym, metaforycznym lub statystycznym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz