Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej

Autorzy:
Duraj, Dominika
Tytuł pełny:
Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej / Dominika Duraj
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, s. 65-78
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Nauczanie początkowe - metody
Ocenianie kształtujące
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01773caa#a2200277#i#4500
001 3222800831156
003 OLSZT 005
005 20240125114210.6
008 171023s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Duraj, Dominika.
245 1 0 %a Ocenianie kształtujące dobrą alternatywą dla tradycyjnego modelu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej / %c Dominika Duraj.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Istota oceniania kształtującego, różnice między tradycyjnym a kształtującym ocenianiem</li><li>Atmosfera sprzyjająca uczeniu się</li><li>Określenie i wyjaśnienie uczniom celu lekcji</li><li>Kryteria oceny, <i>nacobez</i> (na co będę zwracać uwagę), przykład <i>nacobezu</i> do pracy uczniowskiej z zakresu edukacji polonistycznej</li><li>Rozróżnienie funkcji oceny kształtującej i sumującej</li><li>Pytania kluczowe i techniki zadawania pytań, przykład pytań kluczowych</li><li>Informacja zwrotna, ocena koleżeńska i samoocena.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Ocenianie kształtujące
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, %g s. 65-78 %w xx004108348 %w (NUKAT)vtls004108348 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380953116
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831156 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Istota oceniania kształtującego, różnice między tradycyjnym a kształtującym ocenianiem
  • Atmosfera sprzyjająca uczeniu się
  • Określenie i wyjaśnienie uczniom celu lekcji
  • Kryteria oceny, nacobez (na co będę zwracać uwagę), przykład nacobezu do pracy uczniowskiej z zakresu edukacji polonistycznej
  • Rozróżnienie funkcji oceny kształtującej i sumującej
  • Pytania kluczowe i techniki zadawania pytań, przykład pytań kluczowych
  • Informacja zwrotna, ocena koleżeńska i samoocena.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz