Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6- i 7-letnich

Authors:
Żądło-Treder, Joanna
Full title:
Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6- i 7-letnich / Joanna Żądło-Treder
Publication Year:
2017
Search in:
Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, s. 123-133
Notes:
Bibliogr
Streszcz. ang
Subject:
Myślenie
Uczniowie klas początkowych
Matematyka (przedmiot szkolny)
Metody nauczania
Nauczanie początkowe
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Matematyka
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01916caa#a2200349#i#4500
001 3222800831163
003 OLSZT 005
005 20240125114210.9
008 171023s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Żądło-Treder, Joanna.
245 1 0 %a Od konkretu do abstrakcji, czyli o znaczeniu działania praktycznego w kształtowaniu pojęć matematycznych u dzieci 6- i 7-letnich / %c Joanna Żądło-Treder.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Specyfika myślenia dzieci 6- i 7-letnich - teorie psychologiczne (J. Piaget, L. Wygotski, J. Bruner)</li><li>Rozwijanie umiejętności matematycznych uczniów z klasy pierwszej - znaczenie zabawy i działania praktycznego, rozwiązywanie zadań metodami manipulacyjnymi.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Myślenie
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, %g s. 123-133 %w xx004108348 %w (NUKAT)vtls004108348 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380953116
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831163 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Specyfika myślenia dzieci 6- i 7-letnich - teorie psychologiczne (J. Piaget, L. Wygotski, J. Bruner)
  • Rozwijanie umiejętności matematycznych uczniów z klasy pierwszej - znaczenie zabawy i działania praktycznego, rozwiązywanie zadań metodami manipulacyjnymi.

  • We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

    Feedback

    Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

    Feedback form