Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Dlaczego matematyka jest taka trudna?

Автори:
Nawolska, Barbara
Повна назва:
Dlaczego matematyka jest taka trudna? / Barbara Nawolska
Дата публікації:
2017
Шукати в:
Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, s. 135-144
Зауваження:
Bibliogr
Streszcz. ang
Тема:
Arytmetyka - nauczanie początkowe - metody
Matematyka (przedmiot szkolny)
Metody nauczania
Nauczanie początkowe
Edukacja i pedagogika
Matematyka
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01641caa#a2200325#i#4500
001 3222800831168
003 OLSZT 005
005 20240125114210.3
008 171023s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Nawolska, Barbara.
245 1 0 %a Dlaczego matematyka jest taka trudna? / %c Barbara Nawolska.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Autorka przedstawia trudności w wykonywaniu czterech podstawowych działań matematycznych, podaje przykłady zadań i wskazuje w nich potencjalne przyczyny trudności. Analizuje błędy w zadaniach.<br>Pojęcie liczby, pojęcie dodawania i odejmowania, pojęcie mnożenia.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Arytmetyka %x nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, %g s. 135-144 %w xx004108348 %w (NUKAT)vtls004108348 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380953116
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831168 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Autorka przedstawia trudności w wykonywaniu czterech podstawowych działań matematycznych, podaje przykłady zadań i wskazuje w nich potencjalne przyczyny trudności. Analizuje błędy w zadaniach.
Pojęcie liczby, pojęcie dodawania i odejmowania, pojęcie mnożenia.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр