Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcje "embodied-embedded mind" : refleksje w kontekście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno-emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami

Autorzy:
Krauze-Sikorska, Hanna
Tytuł pełny:
Koncepcje "embodied-embedded mind" : refleksje w kontekście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno-emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami / Hanna Krauze-Sikorska
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, s. 195-211
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Neuropsychologia dziecięca
Psychologia nauczania
Uczenie się
Filozofia umysłu
Dziecko z zaburzeniami rozwoju
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wspomaganie rozwoju
Psychologia
Filozofia i etyka
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02028caa#a2200373#i#4500
001 3222800831180
003 OLSZT 005
005 20240125114210.1
008 171023s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Krauze-Sikorska, Hanna.
245 1 0 %a Koncepcje "embodied-embedded mind" : %b refleksje w kontekście wspomagania i wspierania rozwoju poznawczego i społeczno-emocjonalnego dzieci z mikrodeficytami / %c Hanna Krauze-Sikorska.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Trzy dogmaty Kartezjańskiej wizji umysłu jako podstawa eksplikacji paradygmatu <i>embodied-embedded mind</i></li><li>O istocie funkcjonowania umysłu ucieleśnionego i osadzonego w kulturze</li><li>Paradygmat <i>embodied-embedded mind</i> a uczenie się - nauczanie i terapia pedagogiczna dzieci z mikrodeficytami.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Neuropsychologia dziecięca
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Filozofia umysłu
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami rozwoju
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
658 %a Psychologia
658 %a Filozofia i etyka
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, %g s. 195-211 %w xx004108348 %w (NUKAT)vtls004108348 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380953116
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831180 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Trzy dogmaty Kartezjańskiej wizji umysłu jako podstawa eksplikacji paradygmatu embodied-embedded mind
  • O istocie funkcjonowania umysłu ucieleśnionego i osadzonego w kulturze
  • Paradygmat embodied-embedded mind a uczenie się - nauczanie i terapia pedagogiczna dzieci z mikrodeficytami.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz