Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowa jakość patriotyzmu : identyfikacje społeczno-kulturowe mobilnych studentów

Autorzy:
Żyłkiewicz-Płońska, Emilia
Tytuł pełny:
Nowa jakość patriotyzmu : identyfikacje społeczno-kulturowe mobilnych studentów / Emilia Żyłkiewicz-Płońska
Rok wydania:
2013
Szukaj w:
Patriotyzm i nacjonalizm, s. 128-145
Temat:
Erasmus (program)
Patriotyzm
Studenci
Edukacja międzykulturowa
Świadomość społeczna
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01951caa#a2200325#i#4500
001 3222800831749
003 OLSZT 005
005 20240304200133.4
008 171103s2013####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Żyłkiewicz-Płońska, Emilia.
245 1 0 %a Nowa jakość patriotyzmu : %b identyfikacje społeczno-kulturowe mobilnych studentów / %c Emilia Żyłkiewicz-Płońska.
260 # %c 2013.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
520 8 %a <li>Walory edukacyjne programu Erasmus</li><li>Konsekwencje uczestnictwa w przestrzeni różnicującej się kulturowo - badania poczucia tożsamości studentów, z których połowa uczestniczyła w programie Erasmus, a pozostali nigdy nie mieszkali za granicą</li><li>Potrzeba umiędzynarodowienia wspólnot edukacyjnych.
610 2 9 %a Erasmus (program)
648 9 %a 2001-
650 9 %a Patriotyzm
650 9 %a Studenci
650 9 %a Edukacja międzykulturowa
650 9 %a Świadomość społeczna
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Patriotyzm i nacjonalizm, %g s. 128-145 %w xx003004185 %w (NUKAT)vtls003004185 %z ISBN 9788378501732 %z ISBN 9788378501770
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831749 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Walory edukacyjne programu Erasmus
  • Konsekwencje uczestnictwa w przestrzeni różnicującej się kulturowo - badania poczucia tożsamości studentów, z których połowa uczestniczyła w programie Erasmus, a pozostali nigdy nie mieszkali za granicą
  • Potrzeba umiędzynarodowienia wspólnot edukacyjnych.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz