Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Meandry narodowych identyfikacji młodzieży

library suggestion
LDR 02208caa#a2200361#i#4500
001 3222800831790
003 OLSZT 005
005 20240125114210.5
008 171103s2013####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Sawicki, Krzysztof %c (pedagogika).
245 1 0 %a Meandry narodowych identyfikacji młodzieży / %c Krzysztof Sawicki, Karol Konaszewski.
260 # %c 2013.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
520 8 %a Rozdział jest próbą zwrócenia uwagi na problem dotyczący kształtowania się <b>tożsamości dewiacyjnej</b> młodych ludzi w kontekście identyfikacji narodowej. Jest ona istotnym elementem autoidentyfikacji jednostek, dlatego też powierzchowna wiedza i brak sposobów prawidłowego rozumienia sfery narodowej ma dotkliwe konsekwencje związane z generowaniem nacjonalizmów.<br>Analiza została oparta na założeniach edukacji inkluzyjnej (Tamara Zacharuk) i koncepcji twórczej resocjalizacji (Marek Konopczyński).<br>Rozważania wynikają z doświadczeń nabytych w placówkach opiekuńczo-wychowawczych i resocjalizacyjnych oraz z analizy literatury przedmiotu.
650 9 %a Młodzież trudna %x resocjalizacja
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Świadomość społeczna
650 9 %a Uprzedzenia
650 9 %a Nacjonalizm
650 9 %a Streetworking
650 9 %a Pedagogika rodziny
650 9 %a Niedostosowanie społeczne
650 9 %a Socjalizacja
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Konaszewski, Karol.
773 0 # %i // W: %t Patriotyzm i nacjonalizm, %g s. 310-322 %w xx003004185 %w (NUKAT)vtls003004185 %z ISBN 9788378501732 %z ISBN 9788378501770
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831790 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Rozdział jest próbą zwrócenia uwagi na problem dotyczący kształtowania się tożsamości dewiacyjnej młodych ludzi w kontekście identyfikacji narodowej. Jest ona istotnym elementem autoidentyfikacji jednostek, dlatego też powierzchowna wiedza i brak sposobów prawidłowego rozumienia sfery narodowej ma dotkliwe konsekwencje związane z generowaniem nacjonalizmów.
Analiza została oparta na założeniach edukacji inkluzyjnej (Tamara Zacharuk) i koncepcji twórczej resocjalizacji (Marek Konopczyński).
Rozważania wynikają z doświadczeń nabytych w placówkach opiekuńczo-wychowawczych i resocjalizacyjnych oraz z analizy literatury przedmiotu.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form