Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gotowość nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych

Autorzy:
Czerski, Wojciech
Tytuł pełny:
Gotowość nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych / Wojciech Czerski
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN:
9788377849811
Opis fizyczny:
280 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 257-267
Streszcz. ang
Temat:
Nauczyciele szkół podstawowych - przydatność zawodowa - Polska - 21 w.
Nauczyciele szkół podstawowych - praca - Polska - 21 w.
Pomoce dydaktyczne
Komputery - stosowanie - nauczanie
Zastosowania internetu w edukacji
Multimedia
Nauczanie
Szkoły podstawowe
Zastosowanie i wykorzystanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02303cam#a2200433#i#4500
001 3222800832741
003 OLSZT 005
005 20240125114211.9
008 171201s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788377849811
035 %a xx004083572
035 %a (NUKAT)vtls004083572
040 %a GD U/AJ %c GD U/AJs %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Czerski, Wojciech.
245 1 0 %a Gotowość nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych / %c Wojciech Czerski.
260 # %a Lublin : %b Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2017.
300 %a 280 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 257-267.
520 8 %a Opis badań, których celem było określenie poziomu gotowości nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (tablica interaktywna, dziennik elektroniczny) w codziennej pracy zawodowej. Terenem badań było województwo mazowieckie. Brali w nim udział nauczyciele szkół podstawowych, pracujący w dwóch typach placówek: biorących udział oraz niebiorących udziału w pilotażu rządowego programu "Cyfrowa szkoła".
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Nauczyciele szkół podstawowych %x przydatność zawodowa %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Nauczyciele szkół podstawowych %x praca %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Pomoce dydaktyczne
650 9 %a Komputery %x stosowanie %x nauczanie
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Multimedia
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkoły podstawowe
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). %b Wydawnictwo. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800832741 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7784-981-1

Opis badań, których celem było określenie poziomu gotowości nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (tablica interaktywna, dziennik elektroniczny) w codziennej pracy zawodowej. Terenem badań było województwo mazowieckie. Brali w nim udział nauczyciele szkół podstawowych, pracujący w dwóch typach placówek: biorących udział oraz niebiorących udziału w pilotażu rządowego programu "Cyfrowa szkoła".

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 180016
Sygnatura:
W 180016 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz