Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychopedagogiczne mity : jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu

Autorzy:
Garstka, Tomasz
Tytuł pełny:
Psychopedagogiczne mity : jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu / Tomasz Garstka
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Warszawa : Wolters Kluwer
ISBN:
9788380928206
Seria:
Inspiracje Edukacyjne
Opis fizyczny:
496 s. : il. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów. Zainteresuje również studentów kierunków nauczycielskich, psychologii, pedagogiki
Temat:
Nierzetelność w nauce
Pedagogika
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Wolters Kluwer Polska. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02123cam#a2200385#i#4500
001 3222800833457
003 OLSZT 005
005 20240125114211.8
008 171209s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380928206
035 %a xx003834392
035 %a (NUKAT)vtls003834392
040 %a SIEDL 001/WST %c SIEDL 001/WST %d WR U/DFs %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Garstka, Tomasz.
245 1 0 %a Psychopedagogiczne mity : %b jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu / %c Tomasz Garstka.
260 # %a Warszawa : %b Wolters Kluwer, %c 2016.
300 %a 496 s. : %b il. ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Inspiracje Edukacyjne
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
520 8 %a W książce omówiono popularne tezy, niepoparte wynikami naukowych badań empirycznych, i mity na temat metod nauczania, wychowania, pomocy psychopedagogicznej dla dzieci i młodzieży. Przedstawiono psychologiczne mechanizmy i wyjaśniono, dlaczego łatwo dać się uwieść pseudonauce, kierując się dobrymi intencjami.<br>[Źródło: https://www.profinfo.pl]
521 8 %a Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów. Zainteresuje również studentów kierunków nauczycielskich, psychologii, pedagogiki.
650 9 %a Nierzetelność w nauce
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %4 pbl
830 0 %a Inspiracje Edukacyjne
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800833457 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8092-820-6

W książce omówiono popularne tezy, niepoparte wynikami naukowych badań empirycznych, i mity na temat metod nauczania, wychowania, pomocy psychopedagogicznej dla dzieci i młodzieży. Przedstawiono psychologiczne mechanizmy i wyjaśniono, dlaczego łatwo dać się uwieść pseudonauce, kierując się dobrymi intencjami.
[Źródło: https://www.profinfo.pl]

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 180095
Sygnatura:
W 180095 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz