Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe a autonomia uczenia się

Autorzy:
Studenska, Anna
Tytuł pełny:
Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe a autonomia uczenia się / Anna Studenska
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Katowice : Uniwersytet Śląski
ISBN:
9788380129726 (wersja drukowana)
9788380129733 (wersja elektroniczna)
Seria:
Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, 0208-6336 ; nr 3522
Publikacje Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji
Opis fizyczny:
246, [2] s., [2] k. tabl. złoż. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 215-223. Indeksy
Dla nauczycieli, badaczy oraz wszystkich osób zainteresowanych samodzielnym uczeniem się
Streszcz. ang
Temat:
Samodzielność
Uczenie się
Psychologia nauczania
Motywacja uczenia się - Polska - 21 w.
Uczniowie gimnazjów
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
Wsparcie społeczne
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03361cam#a2200541#i#4500
001 3222800834562
003 OLSZT 005
005 20240305200126.6
008 171219s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380129726 (wersja drukowana)
020 %a 9788380129733 (wersja elektroniczna)
035 %a xx004062061
035 %a (NUKAT)vtls004062061
040 %a KAT U/30AWE %c KAT U/30AWE %d KAT U/30AWs %d WR O/KS %d SIEDL 001/AD %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Studenska, Anna.
245 1 0 %a Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe a autonomia uczenia się / %c Anna Studenska.
260 # %a Katowice : %b Uniwersytet Śląski, %c 2016.
300 %a 246, [2] s., [2] k. tabl. złoż. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, %x 0208-6336 ; %v nr 3522
490 1 %a Publikacje Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji
504 %a Bibliogr. s. 215-223. Indeksy.
520 8 %a W publikacji omówiono zagadnienie autonomii w uczeniu się oraz jej uwarunkowania. Przedstawiono pojęcia autonomii, autonomii uczenia się, samoregulacji, metapoznania oraz strategii uczenia się. Dokonano przeglądu wybranych z literatury badań związków płci, wieku, temperamentu oraz wspomagania autonomii przez środowisko rodzinne i szkolne z autonomią oraz autonomią uczenia się. Zamieszczono także propozycję klasyfikacji sposobów, które nauczyciele mogą wykorzystać, by wspierać rozwój autonomii swoich uczniów w nabywaniu wiedzy i umiejętności.<br>Część badawcza zawiera raport z badań, którym poddano 454 uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. [Źródło: http://wydawnictwo.us.edu.pl]<br>Główny problem badawczy: Jakie cechy indywidualne oraz środowiskowe pozostają w związku z doświadczaniem trudności w kierowaniu własnym uczeniem się?
521 8 %a Dla nauczycieli, badaczy oraz wszystkich osób zainteresowanych samodzielnym uczeniem się.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Samodzielność
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Motywacja uczenia się %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
650 9 %a Wsparcie społeczne
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Uniwersytet Śląski (Katowice). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach %x 0208-6336 %v nr 3522
830 0 %a Publikacje Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800834562 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8012-972-6 (wersja drukowana)
920 %a ISBN 978-83-8012-973-3 (wersja elektroniczna)

W publikacji omówiono zagadnienie autonomii w uczeniu się oraz jej uwarunkowania. Przedstawiono pojęcia autonomii, autonomii uczenia się, samoregulacji, metapoznania oraz strategii uczenia się. Dokonano przeglądu wybranych z literatury badań związków płci, wieku, temperamentu oraz wspomagania autonomii przez środowisko rodzinne i szkolne z autonomią oraz autonomią uczenia się. Zamieszczono także propozycję klasyfikacji sposobów, które nauczyciele mogą wykorzystać, by wspierać rozwój autonomii swoich uczniów w nabywaniu wiedzy i umiejętności.
Część badawcza zawiera raport z badań, którym poddano 454 uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. [Źródło: http://wydawnictwo.us.edu.pl]
Główny problem badawczy: Jakie cechy indywidualne oraz środowiskowe pozostają w związku z doświadczaniem trudności w kierowaniu własnym uczeniem się?

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 180150
Sygnatura:
W 180150 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz