Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uwaga, uczeń z dyskalkulią : wsparcie potrzebne od zaraz

Autorzy:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Tytuł pełny:
Uwaga, uczeń z dyskalkulią : wsparcie potrzebne od zaraz / Aleksandra Kubala-Kulpińska
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2017, październik, s. 22-26
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dyskalkulia
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Nauczanie
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wspomaganie rozwoju
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01679caa#a2200301#i#4500
001 3222800834574
003 OLSZT 005
005 20240125114212.9
008 171218s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra.
245 1 0 %a Uwaga, uczeń z dyskalkulią : %b wsparcie potrzebne od zaraz / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Dyskalkulia rozwojowa a inne zaburzenia umiejętności arytmetycznych. Diagnoza dyskalkulii. Tabela symptomów dyskalkulii w odniesieniu do aktywności dziecka. Dostosowanie środowiska szkolnego do indywidualnych możliwości dziecka (m.in. akceptacja i odpowiednia atmosfera, różnorodne wsparcie i pomoc, dostosowanie wymagań edukacyjnych, stymulacja).
650 9 %a Dyskalkulia
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2017, październik, s. 22-26 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800834574 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dyskalkulia rozwojowa a inne zaburzenia umiejętności arytmetycznych. Diagnoza dyskalkulii. Tabela symptomów dyskalkulii w odniesieniu do aktywności dziecka. Dostosowanie środowiska szkolnego do indywidualnych możliwości dziecka (m.in. akceptacja i odpowiednia atmosfera, różnorodne wsparcie i pomoc, dostosowanie wymagań edukacyjnych, stymulacja).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz