Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zapewnianie prawidłowych warunków i organizacji kształcenia uczniów niepełnosprawnych w szkołach ogólnodostępnych obszarem kontroli MEN

Autorzy:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Tytuł pełny:
Zapewnianie prawidłowych warunków i organizacji kształcenia uczniów niepełnosprawnych w szkołach ogólnodostępnych obszarem kontroli MEN / Aleksandra Kubala-Kulpińska
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2017, listopad, s. 36-39
Temat:
Niepowodzenia szkolne - zapobieganie - Polska - 21 w.
Diagnoza pedagogiczna
Dziecko z niepełnosprawnością
Nauczanie
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Rodzice
Szkolnictwo
Kształcenie integracyjne
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02243caa#a2200361#i#4500
001 3222800834587
003 OLSZT 005
005 20240125114212.1
008 171218s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra.
245 1 0 %a Zapewnianie prawidłowych warunków i organizacji kształcenia uczniów niepełnosprawnych w szkołach ogólnodostępnych obszarem kontroli MEN / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
520 8 %a Uczeń niepełnosprawny w szkole w sytuacji, gdy już posiada orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego i gdy w trakcie nauki pracownicy szkoły rozpoznaja symptomy niepełnosprawności. Współpraca z rodzicami. Fazy przeżyć rodziców od momentu otrzymania diagnozy o niepełnosprawności. Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny - ważne daty, elementy IPET-u. Organizacja kształcenia specjalnego, zapewnienie i dostosowanie odpowiednich warunków.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Niepowodzenia szkolne %x zapobieganie %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Kształcenie integracyjne
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2017, listopad, s. 36-39 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800834587 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Uczeń niepełnosprawny w szkole w sytuacji, gdy już posiada orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego i gdy w trakcie nauki pracownicy szkoły rozpoznaja symptomy niepełnosprawności. Współpraca z rodzicami. Fazy przeżyć rodziców od momentu otrzymania diagnozy o niepełnosprawności. Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny - ważne daty, elementy IPET-u. Organizacja kształcenia specjalnego, zapewnienie i dostosowanie odpowiednich warunków.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz