Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła jako organizacja (samo?)ucząca się

Autorzy:
Nieścioruk, Julia
Janiszewska-Nieścioruk, Zdzisława
Tytuł pełny:
Szkoła jako organizacja (samo?)ucząca się / Julia Nieścioruk, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Edukacyjno-terapeutyczna podróż w lepszą stronę, s. 25-38
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Organizacja ucząca się
Szkolnictwo
Polska
Edukacja i pedagogika
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01988caa#a2200337#i#4500
001 3222800834752
003 OLSZT 005
005 20240301200107.7
008 171227s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Nieścioruk, Julia.
245 1 0 %a Szkoła jako organizacja (samo?)ucząca się / %c Julia Nieścioruk, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Autorki podkreślają ważność reorganizacji szkoły ze względu na zauważalne słabości systemu probolońskiego, spowodowane przesadnym konkurowaniem szkół, testowaniem osiągnięć uczniów, ich społecznym stratyfikowaniem oraz niewystarczającym wsparciem. Podejmują próbę odpowiedzi na pytania:<br>- jak zmieniać szkołę, aby stała się (samo)uczącą się organizacją?<br>- jakie są zadania nauczycieli i dyrekcji szkoły w sytuacji przekształcania jej w organizację uczącą się?
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Organizacja ucząca się
650 9 %a Szkolnictwo
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Janiszewska-Nieścioruk, Zdzisława.
773 0 # %i // W: %t Edukacyjno-terapeutyczna podróż w lepszą stronę, %g s. 25-38 %w xx004172254 %w (NUKAT)vtls004172254 %z ISBN 9788380953390 %z ISBN 9788380953406
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800834752 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Autorki podkreślają ważność reorganizacji szkoły ze względu na zauważalne słabości systemu probolońskiego, spowodowane przesadnym konkurowaniem szkół, testowaniem osiągnięć uczniów, ich społecznym stratyfikowaniem oraz niewystarczającym wsparciem. Podejmują próbę odpowiedzi na pytania:
- jak zmieniać szkołę, aby stała się (samo)uczącą się organizacją?
- jakie są zadania nauczycieli i dyrekcji szkoły w sytuacji przekształcania jej w organizację uczącą się?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz