Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształcenie nauczycieli od szkoły specjalnej do szkoły włączającej

Autorzy:
Dziuba, Dariusz
Tytuł pełny:
Kształcenie nauczycieli od szkoły specjalnej do szkoły włączającej / Dariusz Dziuba
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Edukacyjno-terapeutyczna podróż w lepszą stronę, s. 39-47
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Pedagodzy specjalni - szkolenie
Nauczanie
Pedagogika specjalna
Doskonalenie zawodowe
Nauczyciele
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01802caa#a2200349#i#4500
001 3222800834762
003 OLSZT 005
005 20240215200203.5
008 171227s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Dziuba, Dariusz.
245 1 0 %a Kształcenie nauczycieli od szkoły specjalnej do szkoły włączającej / %c Dariusz Dziuba.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule przedstawiono rozważania obejmujące problematykę przygotowania nauczycieli do podjęcia zadań związanych z edukacją uczniów o specjalnych potrzebach w warunkach szkoły specjalnej, integracyjnej i włączającej. Szczególną uwagę poświęcono dylematom dostosowania systemu studiów podyplomowych do uwarunkowań zmieniającego się systemu oświatowego.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Pedagodzy specjalni %x szkolenie
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Doskonalenie zawodowe
650 9 %a Nauczyciele
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Edukacyjno-terapeutyczna podróż w lepszą stronę, %g s. 39-47 %w xx004172254 %w (NUKAT)vtls004172254 %z ISBN 9788380953390 %z ISBN 9788380953406
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800834762 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule przedstawiono rozważania obejmujące problematykę przygotowania nauczycieli do podjęcia zadań związanych z edukacją uczniów o specjalnych potrzebach w warunkach szkoły specjalnej, integracyjnej i włączającej. Szczególną uwagę poświęcono dylematom dostosowania systemu studiów podyplomowych do uwarunkowań zmieniającego się systemu oświatowego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz