Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ścieżki edukacyjne uczniów z autyzmem i z zespołem Aspergera

propozycja biblioteki
LDR 02255caa#a2200385#i#4500
001 3222800834777
003 OLSZT 005
005 20240305200126.3
008 171227s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Szafrańska, Anida.
245 1 0 %a Ścieżki edukacyjne uczniów z autyzmem i z zespołem Aspergera / %c Anida Szafrańska.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule przedstawiono m.in. wyniki badań dotyczących edukacji uczniów z autyzmem i uczniów z zespołem Aspergera (motywów wyboru kierunku kształcenia, zmian placówki edukacyjnej, jeżeli taka miała miejsce).<br>W badaniach wzięło udział 25 matek uczniów, którzy etap edukacji gimnazjalnej mają poza sobą lub są uczniami ostatnich klas gimnazjum.<br>Artykuł przybliża również zagadnienia związane ze wsparciem społecznym otrzymywanym przez matki w okresie edukacji dziecka.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dziecko autystyczne %x nauczanie %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera %x nauczanie %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Macierzyństwo
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Wybór kierunku kształcenia
650 9 %a Wsparcie społeczne
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Edukacyjno-terapeutyczna podróż w lepszą stronę, %g s. 73-89 %w xx004172254 %w (NUKAT)vtls004172254 %z ISBN 9788380953390 %z ISBN 9788380953406
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800834777 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule przedstawiono m.in. wyniki badań dotyczących edukacji uczniów z autyzmem i uczniów z zespołem Aspergera (motywów wyboru kierunku kształcenia, zmian placówki edukacyjnej, jeżeli taka miała miejsce).
W badaniach wzięło udział 25 matek uczniów, którzy etap edukacji gimnazjalnej mają poza sobą lub są uczniami ostatnich klas gimnazjum.
Artykuł przybliża również zagadnienia związane ze wsparciem społecznym otrzymywanym przez matki w okresie edukacji dziecka.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz