Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Trudności i problemy ucznia ze spektrum autyzmu na lekcji języka polskiego w klasie IV

Автори:
Pikuła, Anna
Повна назва:
Trudności i problemy ucznia ze spektrum autyzmu na lekcji języka polskiego w klasie IV / Anna Pikuła
Дата публікації:
2017
Шукати в:
Edukacyjno-terapeutyczna podróż w lepszą stronę, s. 91-99
Зауваження:
Bibliogr
Streszcz. ang
Тема:
Język polski - nauczanie - szkoły podstawowe - kl. 4
Dziecko autystyczne
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01623caa#a2200301#i#4500
001 3222800834781
003 OLSZT 005
005 20240125114212.1
008 171227s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Pikuła, Anna.
245 1 0 %a Trudności i problemy ucznia ze spektrum autyzmu na lekcji języka polskiego w klasie IV / %c Anna Pikuła.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule omówiono przede wszystkim problemy w uczeniu się związane z deficytami w obszarach: percepcyjnym, zdolności komunikacyjnych i języka, wynikającymi z samego zaburzenia, jak również stopnia niepełnosprawności. Zagadnienie scharakteryzowano, opierając się na analizie przypadku ucznia, z którym pracuje autorka tekstu.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Język polski %x nauczanie %x szkoły podstawowe %x kl. 4
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Edukacyjno-terapeutyczna podróż w lepszą stronę, %g s. 91-99 %w xx004172254 %w (NUKAT)vtls004172254 %z ISBN 9788380953390 %z ISBN 9788380953406
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800834781 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule omówiono przede wszystkim problemy w uczeniu się związane z deficytami w obszarach: percepcyjnym, zdolności komunikacyjnych i języka, wynikającymi z samego zaburzenia, jak również stopnia niepełnosprawności. Zagadnienie scharakteryzowano, opierając się na analizie przypadku ucznia, z którym pracuje autorka tekstu.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр