Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak się uczymy : 26 naukowo potwierdzonych mechanizmów

Autorzy:
Schwartz, Daniel L
Tsang, Jessica M
Blair, Kristen P
Tytuł pełny:
Jak się uczymy : 26 naukowo potwierdzonych mechanizmów / Daniel L. Schwartz, Jessica M. Tsang, Kristen P. Blair ; redakcja naukowa polskiego wydania Ewa Czerniawska ; przekład Małgorzata Guzowska
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301196400
Opis fizyczny:
396, [1] s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz
Temat:
Nauczanie
Psychologia poznawcza
Uczenie się
Wyobraźnia
Motywacja uczenia się
Wizualizacja (grafika)
Higiena
Sen
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Książki
Podręcznik
Współtwórcy:
Czerniawska, Ewa (1955- ). Redaktor
Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata. Tłumacz
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03145cam#a2200481#i#4500
001 3222900835207
003 OLSZT 005
005 20240125114213.9
008 180104s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788301196400
035 %a xx004160230
035 %a (NUKAT)vtls004160230
040 %a GD U/AJ %c GD U/AJs %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Schwartz, Daniel L.
245 1 0 %a Jak się uczymy : %b 26 naukowo potwierdzonych mechanizmów / %c Daniel L. Schwartz, Jessica M. Tsang, Kristen P. Blair ; redakcja naukowa polskiego wydania Ewa Czerniawska ; przekład Małgorzata Guzowska.
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a ABCs of how we learn : %b 26 scientifically proven approaches, how they work, and when to use them
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2017.
300 %a 396, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
520 8 %a W książce przedstawiono mechanizmy, za pomocą których uczymy się nowych rzeczy, wśród nich m.in: stosowanie analogii, uczenie się w grupie, stawianie pytań, wizualizację, uczenie się przez obserwację. Każdy z nich scharakteryzowano według następującego schematu: <b>Co to jest?</b> Podstawowy opis mechanizmu uczenia i wskazanie, dlaczego jest ważny. <b>Jak działa?</b> Nauka i teoria, w tym przystępny opis nowatorskich badań. <b>Jak z tego korzystać?</b> Przykłady aktywności wykorzystujących dany mechanizm. <b>Do czego się nadaje?</b> Rezultaty, w osiągnięciu których ten mechanizm jest szczególnie dobry. <b>Ryzyka.</b> Częste błędy prowadzące do niepożądanych skutków. <b>Przykłady dobrych i złych zastosowań.</b> <b>Literatura.</b> Klasyczne i współczesne opracowania. <b>Ściągawka.</b> Opracowanie podsumowujące główne idee przedstawiane w rozdziale wraz z krótkimi przykładami.<br>[Źródło: https://ksiegarnia.pwn.pl]
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Psychologia poznawcza
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Wyobraźnia
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Wizualizacja (grafika)
650 9 %a Higiena
650 9 %a Sen
655 9 %a Podręcznik
658 %a Medycyna i zdrowie
700 1 # %a Tsang, Jessica M.
700 1 # %a Blair, Kristen P.
700 1 # %a Czerniawska, Ewa %d (1955- ). %e Redaktor
700 1 # %a Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata. %e Tłumacz
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900835207 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-01-19640-0

W książce przedstawiono mechanizmy, za pomocą których uczymy się nowych rzeczy, wśród nich m.in: stosowanie analogii, uczenie się w grupie, stawianie pytań, wizualizację, uczenie się przez obserwację. Każdy z nich scharakteryzowano według następującego schematu:
Co to jest? Podstawowy opis mechanizmu uczenia i wskazanie, dlaczego jest ważny.
Jak działa? Nauka i teoria, w tym przystępny opis nowatorskich badań.
Jak z tego korzystać? Przykłady aktywności wykorzystujących dany mechanizm.
Do czego się nadaje? Rezultaty, w osiągnięciu których ten mechanizm jest szczególnie dobry.
Ryzyka. Częste błędy prowadzące do niepożądanych skutków.
Przykłady dobrych i złych zastosowań.
Literatura. Klasyczne i współczesne opracowania.
Ściągawka. Opracowanie podsumowujące główne idee przedstawiane w rozdziale wraz z krótkimi przykładami.
[Źródło: https://ksiegarnia.pwn.pl]

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 180167
Sygnatura:
W 180167 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz