Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Uczeń z niższym niż przeciętny poziomem intelektualnym

library suggestion
LDR 01632naa#a2200313#i#4500
001 3222900835767
003 OLSZT 005
005 20240125114214.7
008 180115s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
100 1 %a Śmietańska, Justyna.
245 1 0 %a Uczeń z niższym niż przeciętny poziomem intelektualnym / %c Justyna Śmietańska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
520 8 %a Grupa uczniów o niższych niż przeciętne możliwościach intelektualnych, ale nie klasyfikowanych jako niepełnosprawność (od 70 do ok. 89 puntów IQ) jako "szara strefa" w edukacji. Charakterystyka zjawiska. Sfera poznawcza i edukacyjna. Sfera emocjonalno-motywacyjna i społeczna. Jak pomóc? Wskazówki praktyczne dla nauczyciela.
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Inteligencja (psychologia)
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami rozwoju
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Niepowodzenia szkolne
650 9 %a Zapobieganie
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2017, nr 11, s. 2-4 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900835767 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Grupa uczniów o niższych niż przeciętne możliwościach intelektualnych, ale nie klasyfikowanych jako niepełnosprawność (od 70 do ok. 89 puntów IQ) jako "szara strefa" w edukacji. Charakterystyka zjawiska. Sfera poznawcza i edukacyjna. Sfera emocjonalno-motywacyjna i społeczna. Jak pomóc? Wskazówki praktyczne dla nauczyciela.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form