Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnostyka pedagogiczna : wybrane obszary badawcze i rozwiązania praktyczne

Autorzy:
Skałbania, Barbara
Tytuł pełny:
Diagnostyka pedagogiczna : wybrane obszary badawcze i rozwiązania praktyczne / Barbara Skałbania
Rok wydania:
2013
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788378505204
Opis fizyczny:
308, [3] s. ; 24 cm
Wydanie:
Wyd. 3
Uwagi:
Bibliogr. s. 295-308 i przy rozdz
Adresatami książki są pedagodzy i nauczyciele oraz studenci kierunków pedagogicznych i nauczycielskich
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Nauczanie - badanie
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Zaburzenia zachowania
Dysleksja i dysgrafia
Diagnostyka medyczna
Dziecko zdolne
Psychologia dziecka
Rozwój psychofizyczny dziecka
Metody badawcze
Dojrzałość szkolna
Rodzina
Szkolnictwo
Uczniowie
Zdolności
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Etnologia i antropologia kulturowa
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje naukowe
Podręcznik
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03151cam#a2200565#i#4500
001 3222900835795
003 OLSZT 005
005 20240608202424.1
008 180115s2013####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788378505204
035 %a xx002985082
035 %a (NUKAT)vtls002985082
040 %a BYDG 24/ap %c BYDG 24/ap %d BYDG 24/MM %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Skałbania, Barbara.
245 1 0 %a Diagnostyka pedagogiczna : %b wybrane obszary badawcze i rozwiązania praktyczne / %c Barbara Skałbania.
250 %a Wyd. 3.
260 # %a Kraków : %b Impuls, %c 2013.
300 %a 308, [3] s. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje naukowe
385 %a Szkoły wyższe
504 %a Bibliogr. s. 295-308 i przy rozdz.
520 8 %a Diagnoza w pedagogice i naukach społecznych, założenia teoretyczno-metodologiczne procesu diagnozowania w pedagogice, metodologia badawcza - warsztat diagnostyczny pedagoga (sondaż diagnostyczny, metoda indywidualnych przypadków, obserwacja, wywiad, ankieta, kwestionariusze, techniki socjometrii, techniki projekcyjne), diagnoza rodziny, znaczenie diagnozy we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka, środowisko szkolne, klimat szkoły, klimat klasy, zaburzenia w przystosowaniu, trudności adaptacyjne uczniów, uczeń z ADHD, fobia szkolna, dojrzałość szkolna, identyfikacja trudności w uczeniu się, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, rozpoznawanie zdolności uczniów, charakterystyka ucznia zdolnego, metody badania uzdolnień.
521 8 %a Adresatami książki są pedagodzy i nauczyciele oraz studenci kierunków pedagogicznych i nauczycielskich.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Nauczanie %x badanie
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
650 9 %a Zaburzenia zachowania
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Diagnostyka medyczna
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Dojrzałość szkolna
650 9 %a Rodzina
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Zdolności
655 9 %a Podręcznik
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Etnologia i antropologia kulturowa
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900835795 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7850-520-4

Diagnoza w pedagogice i naukach społecznych, założenia teoretyczno-metodologiczne procesu diagnozowania w pedagogice, metodologia badawcza - warsztat diagnostyczny pedagoga (sondaż diagnostyczny, metoda indywidualnych przypadków, obserwacja, wywiad, ankieta, kwestionariusze, techniki socjometrii, techniki projekcyjne), diagnoza rodziny, znaczenie diagnozy we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka, środowisko szkolne, klimat szkoły, klimat klasy, zaburzenia w przystosowaniu, trudności adaptacyjne uczniów, uczeń z ADHD, fobia szkolna, dojrzałość szkolna, identyfikacja trudności w uczeniu się, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, rozpoznawanie zdolności uczniów, charakterystyka ucznia zdolnego, metody badania uzdolnień.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 180233
Sygnatura:
W 180233 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz