Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kto jest mi bliższy: nadawca czy odbiorca? : scenariusz lekcji dla klasy IV

propozycja biblioteki
LDR 02117caa#a2200385#i#4500
001 3222900836755
003 OLSZT 005
005 20240608200216.2
008 180202s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Lewandowska, Katarzyna %c (studentka).
245 1 0 %a Kto jest mi bliższy: nadawca czy odbiorca? : %b scenariusz lekcji dla klasy IV / %c Katarzyna Lewandowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Szkoły podstawowe
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Lekcja języka polskiego przeprowadzona została w bibliotece szkolnej, która dała przestrzeń do kształcenia umiejętności identyfikowania nadawcy i odbiorcy w wierszu, próby odnalezienia ich cech charakterystycznych oraz eksponowania roli nadawcy w przekazywaniu głównej myśli utworu - poprzez interpretację głosową. Spośród zaproponowanych przez nauczyciela tomików wielu poetów uczniowie swobodnie wybrali wiersze do pracy na lekcji.
650 9 %a Komunikacja werbalna
650 9 %a Stylistyka
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Szkoły podstawowe
655 9 %a Poezja polska %x stylistyka
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
773 0 # %i // %t Język Polski w Szkole Podstawowej. - %w (OLSZT 005)3222800829604 %g 2017/2018, nr 1, s. 93-98 %x 1642-8757
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900836755 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Lekcja języka polskiego przeprowadzona została w bibliotece szkolnej, która dała przestrzeń do kształcenia umiejętności identyfikowania nadawcy i odbiorcy w wierszu, próby odnalezienia ich cech charakterystycznych oraz eksponowania roli nadawcy w przekazywaniu głównej myśli utworu - poprzez interpretację głosową. Spośród zaproponowanych przez nauczyciela tomików wielu poetów uczniowie swobodnie wybrali wiersze do pracy na lekcji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz