Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wokół nowej i starej podstawy programowej : reflesje szkolnego polonisty

Autorzy:
Wójcicka, Edyta
Tytuł pełny:
Wokół nowej i starej podstawy programowej : reflesje szkolnego polonisty / Edyta Wójcicka
Szukaj w:
Język Polski w Gimnazjum. - 2017/2018, nr 1, s. 7-16
Uwagi:
Bibliogr., netogr
Temat:
Oświata - reforma - Polska - 21 w.
Lektura szkolna - szkoły podstawowe
Język polski (przedmiot szkolny)
Nauczanie
Szkoły podstawowe
Podstawa programowa
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Literaturoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01605caa#a2200325#i#4500
001 3222900836857
003 OLSZT 005
005 20240125114214.8
008 180205s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Wójcicka, Edyta.
245 1 0 %a Wokół nowej i starej podstawy programowej : %b reflesje szkolnego polonisty / %c Edyta Wójcicka.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Wynikające z reformy systemu oświaty zmiany w organizacji pracy szkoły. Cele kształcenia. Postęp znaczy powrót? Nowe teksty kultury. Czego zabraknie? Kilka refleksji szkolnego polonisty. A co, jeśli klasyka dziś nie zachwyca?
650 9 %a Oświata %x reforma %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Lektura szkolna %x szkoły podstawowe
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkoły podstawowe
650 9 %a Podstawa programowa
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
773 0 # %i // %t Język Polski w Gimnazjum. - %w (OLSZT 005)3222400294445 %g 2017/2018, nr 1, s. 7-16 %x 1642-8730
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900836857 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Wynikające z reformy systemu oświaty zmiany w organizacji pracy szkoły. Cele kształcenia. Postęp znaczy powrót? Nowe teksty kultury. Czego zabraknie? Kilka refleksji szkolnego polonisty. A co, jeśli klasyka dziś nie zachwyca?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz