Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dzieci zdolne i uzdolnione

Autorzy:
Baum, Alicja
Łukasiewicz-Wieleba, Joanna
Tytuł pełny:
Dzieci zdolne i uzdolnione / Alicja Baum, Joanna Łukasiewicz-Wieleba
Szukaj w:
Umiejętności społeczne dzieci, s. 206-227
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dziecko w wieku przedszkolnym
Psychologia dziecka
Dziecko zdolne
Kompetencje społeczne
Nauczanie
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01856caa#a2200325#i#4500
001 3222900836887
003 OLSZT 005
005 20240125114215.4
008 180205s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Baum, Alicja.
245 1 0 %a Dzieci zdolne i uzdolnione / %c Alicja Baum, Joanna Łukasiewicz-Wieleba.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Charakterystyka zdolnego i uzdolnionego przedszkolaka</li><li>Identyfikacja trudności dziecka uzdolnionego w rozwoju emocjonalno-społecznym: trudności emocjonalne, asynchronia i nadpobudliwość dziecka zdolnego, trudności społeczne</li><li>Działania pedagogiczne sprzyjające kształtowaniu rozwoju emocjonalnego dzieci uzdolnionych</li><li>Działania pedagogiczne sprzyjające kształtowaniu kompetencji społecznych dzieci uzdolnionych.
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Nauczanie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Łukasiewicz-Wieleba, Joanna.
773 0 # %i // W: %t Umiejętności społeczne dzieci, %g s. 206-227 %w xx004078245 %w (NUKAT)vtls004078245 %z ISBN 9788380854574
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900836887 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Charakterystyka zdolnego i uzdolnionego przedszkolaka
  • Identyfikacja trudności dziecka uzdolnionego w rozwoju emocjonalno-społecznym: trudności emocjonalne, asynchronia i nadpobudliwość dziecka zdolnego, trudności społeczne
  • Działania pedagogiczne sprzyjające kształtowaniu rozwoju emocjonalnego dzieci uzdolnionych
  • Działania pedagogiczne sprzyjające kształtowaniu kompetencji społecznych dzieci uzdolnionych.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz