Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Jak się nie dać pseudonauce i fake newsom?

library suggestion
LDR 01755caa#a2200313#i#4500
001 3222900837531
003 OLSZT 005
005 20240125114215.2
008 180219s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Goetz, Magdalena.
245 1 0 %a Jak się nie dać pseudonauce i <i>fake newsom</i>? / %c Magdalena Goetz.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
520 8 %a <br>Ciemna strona internetu - informacje nieprawdziwe, niesprawdzone, celowo wprowadzające w błąd, manipulujące. Konsekwencje braku refleksji w internecie. Jak się bronić przed dezinformacją? - Omówienie problematyki oraz dwa scenariusze zajęć nt.:<br>Postprawda, pseudonauka i <i>fake news</i> - co to takiego?<br>Jak się bronić przed postprawdą?
650 9 %a Dezinformacja
650 9 %a Kłamstwo
650 9 %a Internet
650 9 %a Użytkownicy informacji
650 9 %a Godzina wychowawcza
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2018, luty, s. 29-32 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900837531 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


Ciemna strona internetu - informacje nieprawdziwe, niesprawdzone, celowo wprowadzające w błąd, manipulujące. Konsekwencje braku refleksji w internecie. Jak się bronić przed dezinformacją? - Omówienie problematyki oraz dwa scenariusze zajęć nt.:
Postprawda, pseudonauka i fake news - co to takiego?
Jak się bronić przed postprawdą?

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form