Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Praca z podręcznikiem jako priorytetowy element kompetencji pragmatycznych nauczycieli wczesnej edukacji

Authors:
Szkolak-Stępień, Anna
Full title:
Praca z podręcznikiem jako priorytetowy element kompetencji pragmatycznych nauczycieli wczesnej edukacji / Anna Szkolak-Stępień
Publication Year:
2017
Search in:
Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej, s. 27-35
Notes:
Bibliogr
Streszcz. ang
Subject:
Nauczyciele nauczania początkowego - praca
Nauczyciele nauczania początkowego
Przydatność zawodowa
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Podręczniki do nauczania początkowego - stosowanie
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01747caa#a2200313#i#4500
001 3222900837824
003 OLSZT 005
005 20240125114216.4
008 180224s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Szkolak-Stępień, Anna.
245 1 0 %a Praca z podręcznikiem jako priorytetowy element kompetencji pragmatycznych nauczycieli wczesnej edukacji / %c Anna Szkolak-Stępień.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Arytykuł podkreśla rangę kompetencji pragmatycznych nauczyciela wczesnej edukacji, a w szczególności zestawu wiadomości, umiejętności i postaw związanych z planowaniem i programowaniem procesu kształcenia, a więc wyborem podręcznika / pracą z podręcznikiem na etapie edukacji wczesnoszkolnej.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego %x praca
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Przydatność zawodowa
655 9 %a Podręczniki do nauczania początkowego %x stosowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej, %g s. 27-35 %w xx004085460 %w (NUKAT)vtls004085460 %z ISBN 9788380840287
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900837824 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Arytykuł podkreśla rangę kompetencji pragmatycznych nauczyciela wczesnej edukacji, a w szczególności zestawu wiadomości, umiejętności i postaw związanych z planowaniem i programowaniem procesu kształcenia, a więc wyborem podręcznika / pracą z podręcznikiem na etapie edukacji wczesnoszkolnej.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form