Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przydatność dydaktyczna podręcznika w edukacji przyrodniczej w opinii nauczycieli kształcenia zintegrowanego

Autorzy:
Paśko, Ingrid
Tytuł pełny:
Przydatność dydaktyczna podręcznika w edukacji przyrodniczej w opinii nauczycieli kształcenia zintegrowanego / Ingrid Paśko
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej, s. 121-135
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Nauczanie początkowe
Podręcznik
Metody nauczania
Przyroda (przedmiot szkolny)
Nauczyciele nauczania początkowego
Praca
Polska
Edukacja i pedagogika
Historia
Biologia
Geografia i nauki o Ziemi
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02068caa#a2200409#i#4500
001 3222900837847
003 OLSZT 005
005 20240605200102.3
008 180224s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Paśko, Ingrid.
245 1 0 %a Przydatność dydaktyczna podręcznika w edukacji przyrodniczej w opinii nauczycieli kształcenia zintegrowanego / %c Ingrid Paśko.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule podjęto próbę oceny (na podstawie badania sondażowego) przydatności dydaktycznej podręczników pod kątem pełnionych przez nie funkcji i struktury metodycznej, jaką powinien pełnić podręcznik jako swoiste narzędzie pracy nauczyciela i dziecka.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Podręcznik
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Przyroda (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Praca
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Historia
658 %a Biologia
658 %a Geografia i nauki o Ziemi
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // W: %t Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej, %g s. 121-135 %w xx004085460 %w (NUKAT)vtls004085460 %z ISBN 9788380840287
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900837847 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule podjęto próbę oceny (na podstawie badania sondażowego) przydatności dydaktycznej podręczników pod kątem pełnionych przez nie funkcji i struktury metodycznej, jaką powinien pełnić podręcznik jako swoiste narzędzie pracy nauczyciela i dziecka.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz