Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyka specjalistyczna ukierunkowana na szczególne uzdolnienia : kształcenie uczniów zdolnych, uzdolnionych i utalentowanych

Autorzy:
Jabłonowska, Małgorzata
Tytuł pełny:
Dydaktyka specjalistyczna ukierunkowana na szczególne uzdolnienia : kształcenie uczniów zdolnych, uzdolnionych i utalentowanych / Małgorzata Jabłonowska
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Dydaktyka specjalna, s. 195-209
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dziecko zdolne
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01665caa#a2200265#i#4500
001 3222900838029
003 OLSZT 005
005 20240125114216.4
008 180227s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Jabłonowska, Małgorzata.
245 1 0 %a Dydaktyka specjalistyczna ukierunkowana na szczególne uzdolnienia : %b kształcenie uczniów zdolnych, uzdolnionych i utalentowanych / %c Małgorzata Jabłonowska.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Uczeń zdolny - specyfika funkcjonowania i potrzeb edukacyjnych</li><li>Specjalne potrzeby uczniów zdolnych wyznaczające kierunki edukacji</li><li>Dostosowywanie organizacji środowiska edukacyjnego do potrzeb uczniów zdolnych - cele, treści, zasady pracy, metody, formy organizacji procesu edukacji, środki dydaktyczne</li><li>Harmonizowanie relacji i kontekstów edukacyjnych ważnym zadaniem nauczyciela, pedagoga szkolnego, wychowawcy uczniów zdolnych.
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna, %g s. 195-209 %w xx004116668 %w (NUKAT)vtls004116668 %z ISBN 9788301194291
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838029 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Uczeń zdolny - specyfika funkcjonowania i potrzeb edukacyjnych
  • Specjalne potrzeby uczniów zdolnych wyznaczające kierunki edukacji
  • Dostosowywanie organizacji środowiska edukacyjnego do potrzeb uczniów zdolnych - cele, treści, zasady pracy, metody, formy organizacji procesu edukacji, środki dydaktyczne
  • Harmonizowanie relacji i kontekstów edukacyjnych ważnym zadaniem nauczyciela, pedagoga szkolnego, wychowawcy uczniów zdolnych.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz