Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Dydaktyka specjalistyczna ukierunkowana na spektrum autyzmu

Автори:
Pągowska, Marta
Повна назва:
Dydaktyka specjalistyczna ukierunkowana na spektrum autyzmu / Marta Pągowska
Дата публікації:
2017
Шукати в:
Dydaktyka specjalna, s. 239-270
Зауваження:
Bibliogr
Тема:
Autyzm - diagnostyka - pediatria
Dziecko z zespołem Aspergera - rehabilitacja - metody
Terapia behawioralna
Komunikacja wspomagająca
Dziecko autystyczne
Nauczanie
Dziecko z zespołem Aspergera
Rehabilitacja medyczna
Integracja percepcyjno-motoryczna
Wspomaganie rozwoju
Indywidualizacja nauczania
Edukacja i pedagogika
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 02621caa#a2200397#i#4500
001 3222900838043
003 OLSZT 005
005 20240416200131.6
008 180227s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Pągowska, Marta.
245 1 0 %a Dydaktyka specjalistyczna ukierunkowana na spektrum autyzmu / %c Marta Pągowska.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Różnicowanie potrzeb edukacyjnych uczniów ze spektrum zaburzeń autystycznych - organizacyjne rozwiązania kształcenia</li><li>Spektrum zaburzeń autystycznych - różne oblicza problemu - kryteria diagnostyczne, charakterystyczne cechy rozwoju społeczno-emocjonalnego, trudności w komunikacji, zachowania stereotypowe, funckjonowanie poznawcze uczniów, sfera sensoryczna, dyspraksja</li><li>Identyfikacja trudności podstawą edukacji zróżnicowanej - narzędzia diagnostyczne</li><li>Dostosowywanie procesu nauczania-uczenia się do potrzeb edukacyjnych uczniów z ASD - metody, formy, środki pracy edukacyjnej i terapeutycznej</li><li>ABA - Stosowana Analiza Zachowania</li><li>Model TEACCH - forma kompleksowej pomocy osobom z autyzmem, Terapia Integracji Sensorycznej, Metoda Planów Aktywności</li><li>Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej.
650 9 %a Autyzm %x diagnostyka %x pediatria
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera %x rehabilitacja %x metody
650 9 %a Terapia behawioralna
650 9 %a Komunikacja wspomagająca
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
650 9 %a Integracja percepcyjno-motoryczna
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
653 1 0 %a Indywidualizacja nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna, %g s. 239-270 %w xx004116668 %w (NUKAT)vtls004116668 %z ISBN 9788301194291
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838043 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Różnicowanie potrzeb edukacyjnych uczniów ze spektrum zaburzeń autystycznych - organizacyjne rozwiązania kształcenia
  • Spektrum zaburzeń autystycznych - różne oblicza problemu - kryteria diagnostyczne, charakterystyczne cechy rozwoju społeczno-emocjonalnego, trudności w komunikacji, zachowania stereotypowe, funckjonowanie poznawcze uczniów, sfera sensoryczna, dyspraksja
  • Identyfikacja trudności podstawą edukacji zróżnicowanej - narzędzia diagnostyczne
  • Dostosowywanie procesu nauczania-uczenia się do potrzeb edukacyjnych uczniów z ASD - metody, formy, środki pracy edukacyjnej i terapeutycznej
  • ABA - Stosowana Analiza Zachowania
  • Model TEACCH - forma kompleksowej pomocy osobom z autyzmem, Terapia Integracji Sensorycznej, Metoda Planów Aktywności
  • Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej.

  • Надіслати думку

    Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

    Формуляр